Don't Starve Wiki
Advertisement

Zegarek wieczności (ang. Ageless Watch) to zegarek kieszonkowy, z którym rozpoczyna grę Wanda w Don't Starve: Razem. Tylko ona jest w stanie go używać i tworzyć nowe zegarki wieczności.

Służy on do walki z nadwymiar szybkim procesem starzenia Wandy; odejmuje on postaci 8 lat i można używać go co dwie minuty. Jako że czas oczekiwania na ponowne użycie zegarka wieczności jest krótszy niż czas, w którym Wandzie przybywa ośmiu lat (bez otrzymywania obrażeń), ciągłe używanie go sprawia, że Wanda pozostaje wiecznie młoda. Ma to swoje plusy; młoda Wanda ma funkcjonalnie więcej zdrowia i czerpie największe korzyści z krokomierza. Jednak to właśnie stara Wanda jest najlepsza w walce, jeżeli gracz posiada miecz nocy lub twojostat. Tworzenie dodatkowych zegarków wieczności jest jedynym sposobem na szybkie odzyskiwanie dużych ilości zdrowia grając Wandą.

Jako że Wandzie nie przybywa lat natychmiast po otrzymaniu obrażeń, lecz zajmuje to moment, użycie tego zegarka natychmiast po zostaniu uderzonym zatrzyma proces utraty zdrowia. Może to wystawić jednak gracza na kolejne ataki.

Jak pozostałe zegarki Wandy (poza zegarkiem drugiej szansy), zostaje on w jej ekwipunku po śmierci.

Maszyna naukiWytwarzanie[]

Inventory slot background Czasomierz (DST)Inventory slot background MarmurInventory slot backgroundMarmurInventory slot backgroundCzerwony klejnotInterface arrow rightInventory slot backgroundZegarek wieczności (DST)Razem (DST)Wanda portret

Niebieski klejnotGaleria[]

Advertisement