FANDOM

Worek z prezentami / worek z łupem (ang. loot stash) jest naturalnie pojawiającym się obiektem, ekskluzywnym dla Don't Starve Razem i przedstawiony w aktualizacji Nowe Rządy. Zazwyczaj pojawia się na biommie mozaikowym lub w lesie liściastym. Pojawia się on 1-3 dni po rozpoczęciu zimy i znika 1-3 dni po rozpoczęciu wiosny. Podczas trwania wydarzenia "Zimowa uczta " worek pojawi się pierwszego dnia i nie będzie znikał . Po użyciu na worku klucza zdobytego od ślepego jelenia otrzymamy jeden odłamek kości i przywołamy Klausa. Po jego zabiciu otrzymamy prawdziwy klucz do worka, w ktorym znajdują się 4 paczki z prezentami dla gracza. 

Pierwsza paczka zawiera: 1 amulet wskrzeszenia , 1 złoto i 1-2 węgla.

Druga paczka zawiera: 0-1 (50% szans) amulet wskrzeszenia , 1 złoto i 1-3 węgla .

Trzecia paczka zawiera: 0-1 (10% szans) worek krampusa, 1 złoto i 1-3 węgla .

Czwarta paczka zawiera: 1 oko jeleniocyklopa / łuskę / pszczelą koronę / grzybią skóre/ mandragorę, 0-1 (50% szans) schemat Łuskowego Pieca / schemat 1 z 3 Grzybeluszy / schemat Grzybowej lampy / schemat Światłogrzyba / schemat Leniwego dezertera / schemat Papieru pakowego i 2 z poniższych: Futro z Borsukoniedźwiedzia, Mleczko pszczele, Pióro puchowe, Jajo Larvy, Pajęczy kapelusz, Stalowa wełna, Kamień pustynny.

Podczas wydarzenia "Zimowa uczta" gracz otrzyma 2 dodatkowe paczki:

Piąta paczka zawiera: 2 x elektryczne mleko , 2 pierniki.

Szósta paczka zawiera: 4 losowe ozdoby na choinkę.