Don't Starve Wiki
Advertisement

Witryna zdobyczy (ang. Curio Cabinet) – funkcjonalność dostępna tylko dla posiadaczy Don't Starve: Razem, spełniająca zadanie klasera dostępnych przedmiotów kosmetycznych. W skład witryny wchodzą takie zakładki jak garderoba, dobytek, emocje, emotikony, ramki portretowe, ikony profilu oraz ekrany ładowania. Dzięki tej zakładce każdy gracz może sprawdzać informacje dotyczące brakujących elementów kolekcji, przeglądać wszystkie dostępne skórki oraz wytwarzać lub przetwarzać przedmioty w szpulki.

Garderoba[]

Garderoba (ang. Wardrobe) – sekcja magazynująca wszystkie skórki postaci.

Ewelet Główny artykuł: Skórki (DST)

Dobytek[]

Dobytek (ang. Belongings) – sekcja magazynująca wszystkie skórki struktur, przedmiotów, odzieży oraz stworzeń.

Ewelet Główny artykuł: Skórki (DST)

Emocje[]

Emocje (ang. Emotes) – sekcja zawierająca emocje, które można zdobyć w niektórych wydarzeniach lub odblokować za pomocą kolekcjonowania skórek postaci czy przedmiotów.

Ewelet Główny artykuł: Emocje (DST)

Emotikony[]

Emotikony (ang. Emoticons) – sekcja zawierająca wszystkie dostępne emotikony, które mogą być używane na czacie podczas gry.

Ewelet Główny artykuł: Emotikony (DST)

Ramki portretowe[]

Ramki portretowe (ang. Portrait Frames) – sekcja zawierająca i umożliwiająca zmianę specjalnych ramek portretowych widocznych za postaciami.

Ewelet Główny artykuł: Ramki portretowe (DST)

Ikony profilu[]

Ikony profilu (ang. Profile Incons) – sekcja zawierająca i umożliwiająca wyposażenie naszego profilu w specjalne ikony.

Ewelet Główny artykuł: Ikony profilu (DST)

Ekrany ładowania[]

Ekrany ładowania (ang. Vignettes) – sekcja zawierająca i umożliwiająca włączenie bądź wyłączenie danego ekranu ładowania.

Ewelet Główny artykuł: Ekrany ładowania (DST)
Advertisement