FANDOM

Witryna zdobyczy (ang. Curio Cabinet) – funkcjonalność dostępna tylko dla posiadaczy Don't Starve: Razem, spełniająca zadanie klasera dostępnych przedmiotów kosmetycznych. W skład witryny wchodzą takie zakładki jak garderoba, dobytek, emocje, emotikony, ramki portretowe, ikony profilu oraz ekrany ładowania. Dzięki tej zakładce każdy gracz może sprawdzać informacje dotyczące brakujących elementów kolekcji, przeglądać wszystkie dostępne skórki oraz wytwarzać lub przetwarzać przedmioty w szpulki.

GarderobaEdytuj

Garderoba (ang. Wardrobe) – sekcja magazynująca wszystkie skórki postaci.

Ewelet Główny artykuł: Skórki (DST)

DobytekEdytuj

Dobytek (ang. Belongings) – sekcja magazynująca wszystkie skórki struktur, przedmiotów, odzieży oraz stworzeń.

Ewelet Główny artykuł: Skórki (DST)

EmocjeEdytuj

Emocje (ang. Emotes) – sekcja zawierająca emocje, które można zdobyć w niektórych wydarzeniach lub odblokować za pomocą kolekcjonowania skórek postaci czy przedmiotów.

Ewelet Główny artykuł: Emocje (DST)

EmotikonyEdytuj

Emotikony (ang. Emoticons) – sekcja zawierająca wszystkie dostępne emotikony, które mogą być używane na czacie podczas gry.

Ewelet Główny artykuł: Emotikony (DST)

Ramki portretoweEdytuj

Ramki portretowe (ang. Portrait Frames) – sekcja zawierająca i umożliwiająca zmianę specjalnych ramek portretowych widocznych za postaciami.

Ewelet Główny artykuł: Ramki portretowe (DST)

Ikony profiluEdytuj

Ikony profilu (ang. Profile Incons) – sekcja zawierająca i umożliwiająca wyposażenie naszego profilu w specjalne ikony.

Ewelet Główny artykuł: Ikony profilu (DST)

Ekrany ładowaniaEdytuj

Ekrany ładowania (ang. Vignettes) – sekcja zawierająca i umożliwiająca włączenie bądź wyłączenie danego ekranu ładowania.

Ewelet Główny artykuł: Ekrany ładowania (DST)