Wiszący Mieszkaniec Głębi (ang. Dangling Depth Dweller) – potwór, który jest wariantem Pająka spotykanego w Ruinach. Wygląda jak albinistyczna wersja zwykłego Pająka, lecz z ostro zakończoną głową. Atakuje postać, gdy ta wejdzie na pajęczynę oznaczoną na mapie. Kiedy Wiszący Mieszkaniec Głębi atakuje po raz pierwszy, zwisa ze sklepienia ruin używając swojej pajęczyny (na początku robił to dosyć wolno, ale od aktualizacji "Moderately Friendly" proces ten został przyspieszony). Może także skakać jak pająk wojownik. Gniazda czasem mogą być znalezione obok zdobionych skrzyń.

Podobnie jak zwykłe pająki, Wiszący Mieszkaniec Głębi może za nami podążać i pomagać nam, gdy mamy nałożony pajęczy kapelusz.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie Gigantów[edytuj | edytuj kod]

W dodatku Panowanie Gigantów postać Webber może się zaprzyjaźniać z Wiszącymi Mieszkańcami Głębi, które będą także neutralne wobec niego.

Razem (DST).pngDon't Starve Razem[edytuj | edytuj kod]

W Don't Starve: Razem białe pająki występują w jaskiniach. Można je często spotkać w pobliżu dużych połaci lasów grzybowych. Niedaleko gniazda można napotkać specjalne, pokryte pajęczyną grzybowe drzewa. Ścinanie ich obudzi pająki, które zsuną się na dół, aby zaatakować postać.

Papirus.pngPorady[edytuj | edytuj kod]

  • Gniazdo białych pająków można niszczyć, kładąc na środku ich gniazda (jeśli na mapie ikona postaci zasłania całe gniazdo, prawdopodobnie jest to środek) i podpalając jakiś łatwopalny przedmiot np. trawę czy drewno.

Komar.pngBłędy[edytuj | edytuj kod]

  • Halucynacje, które pojawiają się z koszmarnych świateł, mogą aktywować pajęczynę Mieszkańców Głębi.

Niebieski klejnot.pngGaleria[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.