• Witam gram sobie z kolegą na DST i obawiamy się Muchosmoka , w późniejszej fazie gry chcemy wyruszyć na jego legowisko,  wiemy że ma on 27.5k hp i jest  nie łatwym przeciwnikiem , znacie jakieś sposoby na pokonanie tego giganta ? 

      Wczytuję edytor...
    • gdyby to byłby minecraft mógłbyś go nazwać Dinnerbone, ale to nie minecraft. Jeżeli umiesz używać komend to weź sobie zbroje z łusek komenda: DebugSpawn("armordragonfly") i tulecytową koronę: DebugSpawn("ruinshat") a najlepszą bronią jest berło lodu DebugSpawn("icestaff")

      Powodzenia!

        Wczytuję edytor...
    • Berło lodowe nie zadaje obrażeń.

        Wczytuję edytor...
    • Chyba że przyciśnie się Ctrl i zaatakuje wręcz. :)

      Najprostszą (bardzo) metodą jest zdobycie 138 sztuk prochu strzelniczego, 5 usypiających strzałek bądź fletni pana i pochodni lub berła płomieni.

      Usypiamy wredną muszkę, prędko podkładamy pod nią proch, po czym kąpiemy go w płomieniach. Teraz tylko czekać na fajerwerki i łup.

        Wczytuję edytor...
    • Ja bym sobie poszedł po świnie albo pająki (webberem) i bym ciupał w jakiejś zbroi 

        Wczytuję edytor...
    • By paść po chwili, ok. (D:)

        Wczytuję edytor...
    • A tak wogule Konrados muchosmok nie jest przypadkiem odporny na ogień żeby go kąpać w ogniu ;p

        Wczytuję edytor...
    • Przecież tak nie napisałem. Napisałem, żeby kąpać w ogniu proch. (:

        Wczytuję edytor...
    • To co napisał Konrados to chyba najlepszy pomysł, dodam tylko, że jeśli nie ma się odpowiednich surowców na strzałki można użyć 40 sztuk popiołu albo lodowego berła.

      EDIT: Na wersję singleplayer, chyba powiniem w końcu nauczyć się czytać. <_<

      EDIT 2: W multiplayer najlepsze jest chyba "tankowanie" w kilka osób, podczas gdy jedna uderza go lodowym berłem.

        Wczytuję edytor...
    • Przemolsz
      Przemolsz usunął tę odpowiedź, ponieważ:
      bo tak
      16:35, lip 3, 2015
      Odpowiedź została usunięta
    • gdybyś grał weberem to chyba było dobrym pomysłem wzięcie tryliardu pająków wieczorem lub nocą,ale muchosmok ma potężne ataki obszarowe więc to na dłuszą męte by nie było skutecznie.Ale zato zawsze jakaś siła ognia oraz by go to ogłuszało troszkę.Myśle że to i jakiś dzewiec i wasze naparzanie by coś mu zrobiło.

        Wczytuję edytor...
    • Zamuruj lawy murem kamiennym aby muchosmok nie tworzył larw ale na środkowym musisz zostawić bo on tam lata

        Wczytuję edytor...
    • Rycerzdawid Muchosmok zabije wszystkie pająki jedna obszarowką gdy wejdzie w swoją rozsierdzoną wersję a tak poza tym najlepiej jest narobić dużo helmów z skóry świni ponieważ zbroje w Together się nie łączą i dobrą broń np. Ham Bat albo Miecz Nocy i spróbować go zabić techniką kite'owania. Prowokujesz pierwszy atak najlepiej berlem zamrazajacym uniknąć ataku, bić 6 ataków, uniknąć ataku i tak dalej (zawsze zrób krótki ruch przed atakiem muszki bo wykonana on swój ruchomy atak. Kiedy wejdzie on w swoją rozsierdzoną wersję uspij go fletnia Pana poczekaj jak usnie i bij dalej. Lawarwy możesz wyeliminować murami albo kiedy Muchosmok będzie je spawnił po prostu je zamrazaj (potrzeba 3 uderzeń berla lodu by je zamrozić)

        Wczytuję edytor...
    • turbina nagrał świetny sposób na pokonanie go za pomocą królików ale ze świnia o też by dało radę

        Wczytuję edytor...
    • Użytkownik Fandomu
        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.