FANDOM

Trawiasta zbroja (ang. Grass Suit) – przedmiot dodany w aktualizacji "The End is Night!". Najsłabsza zbroja w grze. Stanowi słabszą osłonę niż Drewniana zbroja. Posiada 225 punktów wytrzymałości i absorbuje 60% obrażeń. Może zostać użyta jako opał w ognisku, uwalniając jego pełny potencjał. Do jej stworzenia, wymagane są: 10 traw, 2 patyki. Może zostać skonstruowana już we wczesnym etapie gry, tak samo jak wianek. Nie może być noszona razem z plecakiem. Choć, jak mówią postacie, ma wiele warstw, nie chroni przed zimnem.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Ścięta trawa

×10

Miejsce w ekwipunku tło Patyki

×2

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoTrawiasta zbroja

DyskusjaCytaty postaci Edytuj

Wilson portretWilson - "I hope there are no bugs in this." - "Mam nadzieję, że nie ma w tym robaków."

Willow portretWillow - "A waste of flammable materials." - "Kawałki materiałów łatwopalnych."

Wolfgang portretWolfgang - "Is prickly." - "Ciernista."

Wendy portretWendy - "I prolong the inevitable." - "Przedłużam nieuniknione."

WX-78 portretWX-78 -

Wickerbottom portretWickerbottom - "Surprisingly effective with enough layers." - "Zaskakująco skuteczna, z dużą ilością warstw."

Woodie portraitWoodie - "It's better than nothing." - "Lepsze to niż nic."

Wes portretWes - "..."

Maxwell portretMaxwell - "Direct confrontation is quite gauche." - "Bezpośrednia konfrontacja jest dość niezręczna."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC)Wigfrid - "Grass prötectiön. That's nöt göing tö last löng." - "Trawiasta öchröna. Nie starczy na długö."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC)Webber - "It just feels like more hair." - "W odczuciu jest jak dodatkowe owłosienie."

Walani portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Walani -

Warly portret (DSS)Rozbitkowie (DLC)Warly -