Teleportacyjne berło (ang. Telelocator Staff, dosłownie Berło Telelokalizatora) – magiczne berło, które umożliwia przenoszenie postaci, zwierzęcia lub potwora w losowe miejsce na mapie. Miejsce to można uściślić po stworzeniu i naładowaniu ogniska teleportacji.

Deski.png Zastosowanie[]

Używając teleportacyjnego berła, można przenieść dowolną istotę w przypadkowe miejsce na mapie. W miejsce, gdzie stał przeciwnik, uderza piorun i zaczyna padać deszcz. Działa to również na postaciach. Berło ma 5 użyć, a każde z nich odbiera 50 punktów poczytalności. Należy uważać z używaniem berła, gdyż pojawiając się w lesie, piorun uderzy w drzewa, skutkując wielkim pożarem, co może doprowadzić do śmierci (niemożliwe w przypadku Willow). Można się przed tym ochronić, rozstawiając po świecie piorunochrony lub nosząc podczas teleportacji zbroję z łusek, która wówczas może się bardzo przydać. Użycie berła w jaskiniach skutkuje małym trzęsieniem ziemi, a gracz nie zostanie przeteleportowany. Przyciskając Ctrl, można wykorzystać berło jako nieskończenie wytrzymałą broń zadającą 10 pkt. obrażeń.

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Koszmarne paliwo.png

×4

Miejsce w ekwipunku tło.png Żywa kłoda.png

×2

Miejsce w ekwipunku tło.pngFioletowy klejnot.png

×2

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngTeleportacyjne berło.png

Papirus.png Porady[]

  • Użycie berła w okolicy kóz błyskawic (nie na postaci oraz nie na pojedynczej kozie) powoduje, że błyskawica skupia się na stworzeniu. Można to wykorzystać w zdobywaniu elektrycznego mleka.
  • Pojawiającą się po użyciu berła błyskawicą można również naładować WX-78.

Wypełniacz.png Ciekawostki[]

  • Gdy postać użyje berła na Chesterze, pojawi się on w losowym miejscu i przestanie podążać za postacią, dopóki ona się do niego nie zbliży.
  • Kiedy gracz użyje teleportacyjnego berła w jaskiniach, wywoła ono trzęsienie ziemi.

Niebieski klejnot.png Galeria[]