32px-Blueprint.pngTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisana w nim zawartość nie znajduje się domyślnie w grze.

Ikona modyfikacji

Szmaragdy (ang. Emeralds) – modyfikacja, dodająca nowe minerały do jaskiń, a mianowicie szmaragdy. Modyfikację stworzył biurokrata naszej wiki - Mr. Hastings.

Szmaragdowa Skała – można je spotkać w jaskiniach na kamiennym biomie, gdzie przesiadują skalne homary, okazjonalnie w ruinach oraz na biomach magmy. Stanowią niewielkie źródło światła, które pozwala na przeżycie ataku Grue. Aby zniszczyć skałę szmaragdów potrzeba aż 16 uderzeń kilofem. Po zniszczeniu skały otrzymujemy z niej 6 szmaragdów oraz 2 kamienie.

Szmaragdy (ang. Emeralds) – surowiec wypadający po zniszczeniu szmaragdowej skały i szmaragdowych kwiatów. Wykorzystuje się je do stworzenia szmaragdowego miecza, korony i zbroi.

Miejsce w ekwipunku tło.png Szmaragdy.png

×25

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngSzmaragdowy miecz.png

×25

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngSzmaragdowa zbroja.png

×25

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngSzmaragdowa korona.png

Szmaragdowy Miecz (ang. Emerald Sword) – broń, którą można stworzyć z 25 szmaragdów. Zadaje on 80 obrażeń i posiada 300 użyć. Działa również jako siekiera. Daje małe szmaragdowe światło.

×25

Szmaragdowa Korona (ang. Emerald Crown) – nakrycie głowy, które można wytworzyć z 25 szmaragdów. Działa jak zbroja. Posiada o 50% więcej wytrzymałości niż tulecytowa korona. Emituje wielkie szmaragdowe światło i spowalnia postać o 10%.

×25

Szmaragdowa Zbroja (ang. Emerald Armor) – zbroja, którą można stworzyć z 25 szmaragdów. Posiada ona o 50% więcej wytrzymałości niż tulecytowa zbroja. Emituje średnie szmaragdowe światło.

×25

Emerling (inaczej Szmaragdowy strażnik) – istota możliwa do stworzenia za pomocą 25 sztuk szmaragdów i 10 szlamów slurtle w zakładce Walka. Rolą emerlinga jest ochrona postaci, która go stworzyła. Strażnik ten dysponuje 1500 punktów zdrowia. Emerling nie może zostać uleczony żadnymi konwencjonalnymi metodami, takimi jak użycie miodowego okładu, leczniczej maści czy gruczołu pająka. Posiada jednak wysoką, stałą regenerację zdrowia. Emerlingowi można wydawać komendy "stój" i "podążaj za mną". Daje to możliwość większej kontroli nad tym stworzeniem i uniknięcie jego śmierci w sytuacjach skrajnie niebezpiecznych. Komenda "stój" umożliwia również nakazanie mu pozostania w miejscu, tuż przed przemianą Woodiego w bobrołaka. System komend daje również możliwość przerwania niekończącego się cyklu atakowania skalnego homara, jak ma to miejsce w przypadku wielu stworzeń w Don't Starve. Strażnik zadaje 40 punktów obrażeń. Podczas starcia, emerling stosuje metodę walki polegającej na ataku i unikach, podobnie jak w przypadku świń. Strażnik stanowi również niewielkie źródło światła.

Urwane kable.pngInstalacja[edytuj | edytuj kod]

1. Wchodzimy w ten link

2. Klikamy zasubskrybuj, po czym włączamy "Don't Starve"

3. Wchodzimy w zakładkę "Mods", po czym zaznaczamy mod tak, by był aktywny.

Niebieski klejnot.pngGaleria[edytuj | edytuj kod]