FANDOM

Stolik salonowy (ang. End Table) – struktura wyglądająca identycznie jak stolik nocny, lecz nie posiada nóg i jest całkowicie nieruchoma. Struktura może zostać wytworzona w zakładce struktury, do prototypu wymagane są 2 sztuki marmuru, 2 sztuki desek oraz 2 sztuki dywanów. Przedmiot jest łatwopalny oraz może zostać zniszczony. Gracz może umieścić w wazonie dowolny kwiat np.: paproć, zły kwiat, świecącą bulwę lub świetlistą jagodę. Poskutkuje to wzrostem poczytalności o 5. Włożenia świecącej bulwy lub świetlistej jagody do wazonu powoduje emisję światła, które z czasem będzie słabnąć aż zaniknie. Po upływie dwóch i pół dnia kwiaty w wazonie zwiędną.

Maszyna Nauki WytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Marmur

×2

Miejsce w ekwipunku tło Deski

×2

Miejsce w ekwipunku tłoDywan

×2

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoStolik salonowy (DST)

Wypełniacz Ciekawostki Edytuj

  • Stolik salonowy może być użyty jako dobre źródło światła, ponieważ po umieszczeniu jednej świecącej bulwy będzie utrzymywało się ono przez dwie noce.

Dyskusja Cytaty postaciEdytuj

Wilson portret Wilson - "A flower in a vase on a table." - "Kwiat w wazonie na stole."

Willow portret Willow - "Just a bunch of dumb flowers." - "to tylko bukiet głupich kwiatów."

Wolfgang portret Wolfgang - "Little flowers are weak, but look nice." - "Kwiatki są słabe, ale wyglądają ładnie."

Wendy portret Wendy - "We pulled the flowers from their homes for our own amusement." - "Wyrwaliśmy kwiaty z ich domów tylko dla naszej satysfakcji."

WX-78 portret WX-78 - "MY UNDERLINGS LIKE IT, DESPITE THE LACK OF FUNCTION." - "MOI PODWŁADNI LUBIĄ TO, POMIMO BRAKU FUNKCJI"

Wickerbottom portret Wickerbottom - "It's pleasant to see a little decor out here." - "Miło zobaczyć tu jakąś dekorację."

Woodie portrait Woodie - "A little bit of nature makes everything nicer." - "Mała część natury sprawia, że wszystko jest przyjemniejsze."

Wes portret Wes – "..."

Maxwell portret Maxwell - "Purely decorative." - "Wyłącznie do celów dekoracyjnych."

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "This a tribute tö Freya's beauty." - "To höłd dla piękna Frei."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "Looks great!" - "Wygląda wspaniale!"

Winona portret (DST)Razem (DST) Winona - ""Sturdily built." - "Solidna konstrukcja."