Siatka (ang. Bug Net) – przedmiot służący do chwytania pszczół, zabójczych pszczół, świetlików, komarów oraz motyli.

Niezbędne narzędzie do stałego pozyskiwania miodu, poprzez zbudowanie ula, postać musi bowiem złapać pszczoły, aby zbierały nektar z kwiatów. Dodatkowo złapane motyle, można zasadzić blisko ula, tworząc dużą liczbę kwiatów. Dzięki temu, miód będzie powstawał szybciej, gdyż pszczoły nie będą musiały latać daleko w poszukiwaniu nektaru.

Siatką można łapać również zabójcze pszczoły oraz komary, a następnie umieścić je w Chesterze. Gdy Chester zostanie zabity, owady uwolnią się i zaatakują napastników. Uwaga: W DLC pszczoły i komary głodują, więc mogą umrzeć przed atakiem przeciwnika!

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Patyki.png

×4

Miejsce w ekwipunku tło.png Jedwab.png

×2

Miejsce w ekwipunku tło.pngLina.pngInterface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngSiatka.png

Komar.png Błędy[]

  • Jeśli zdejmiemy siatkę i z powrotem ją szybko założymy, jesteśmy w stanie ją zbugować. Z powodu tego błędu, siatka zyska nieskończoną wytrzymałość, lecz to rzadkość.
  • Podczas dnia, gdy wskaźnik myszy znajduje się na świetlikach, a siatka jest założona, nie pojawi się napis "Catch", dopiero użycie spacji pozwoli na ich złapanie.

Niebieski klejnot.png Galeria[]