32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.
Santa Modmodyfikacja dodająca trzy nowe ubrania i małą zmianę w wyglądzie Wilsona. Mod działa na podstawowej wersji gry, jak i na DLC. Występuje też w Don't Starve Together. W tej wersji dodano konfiguracje moda oraz zmieniono recepturę czapki mikołaja.

Ubrania to Czapka Świętego Mikołaja, Kamizelka Świętego Mikołaja i Laska Świętego Mikołaja. Dodatkowo broda Wilsona zamienia się z czarnej na białą.

Czapka Świętego MikołajaCzapka Świętego MikołajaEdytuj

Czapka Świętego Mikołaja (ang. Santa's Hat) – ubranie, które można założyć na slot głowy. Gdy ją nosimy, jest niezniszczalna i chroni nas przed zamarzaniem. Jeżeli wróg nas zaatakuje, czapka straci trochę wytrzymałości i stworzy pole siłowe, tak jak tulecytowa korona. Posiada 1200 wytrzymałości, blokuje aż 90% otrzymywanych obrażeń i działa tak, jak każdy inny hełm do obrony. Istnieje 75% szans, że czapka po uderzeniu stworzy pole siłowe ochraniające naszą postać. Posiada 1 poziom ciepła i nieskończoną wytrzymałość podczas zwykłego noszenia, więc jest to całkiem dobry przedmiot na zimę. Tworzy się ją z 5 Tulecytowych fragmentów, 5 sztuk jedwabiu i 1 przyborów do szycia. Nasza postać nie potrzebuje stania obok żadnej maszyny, aby wytworzyć tenże przedmiot.

Miejsce w ekwipunku tło Tulecytowe fragmenty

×5

Miejsce w ekwipunku tło Jedwab

×5

Miejsce w ekwipunku tłoPrzybory do szyciaInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoCzapka Świętego Mikołaja

Kamizelka Świętego MikołajaKamizelka Świętego MikołajaEdytuj

Kamizelka Świętego Mikołaja (ang. Santa's Vest) – odzież, którą można założyć na slot korpusu. Chroni nas przed zamarzaniem przez długi okres czasu i zużywa się, jak każde inne ubranie. Tworzy się ją z 20 sierści bawoła, 1 przyborów do szycia i 2 termicznych kamieni. Nie są potrzebne żadne maszyny, żeby można było skonstruować tą rzecz.

Miejsce w ekwipunku tło Bawola sierść

×20

Miejsce w ekwipunku tło Przybory do szyciaMiejsce w ekwipunku tłoGorący kamień

×2

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoKamizelka Świętego Mikołaja

Laska Świętego MikołajaLaska Świętego MikołajaEdytuj

Laska Świętego Mikołaja (ang. Santa's Cane) – ulepszona wersja laski. Przyspiesza naszą postać o 70% i zadaje 50 obrażeń, czyniąc ten przedmiot bardzo dobrym i niezawodnym podczas walki oraz ucieczki. Tworzy się ją z 1 zwykłej laski i 1 czerwonego klejnotu. Nie potrzebna żadnej z maszyn, aby wytworzyć ten przedmiot.

Miejsce w ekwipunku tło LaskaMiejsce w ekwipunku tło Czerwony klejnotInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoLaska Świętego Mikołaja

Urwane kableInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy w link i klikamy "zasubskrybuj".
  2. Wchodzimy do Don't Starve i do katalogu Mods.
  3. Klikamy na mod tak, aby był aktywny.

Niebieski klejnotGaleriaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.