FANDOM

Ewelet Główny artykuł: Chiński nowy rok (event)

Rok Gobblera (ang Year of the Gobbler) – pierwsze wydarzenie chińskiego nowego roku w Don't Starve: Razem. Podczas trwania tego eventu gracz może uzyskać dostęp do specjalnej zakładki z nowymi różnymi strukturami oraz ubraniami.

Ołtarz Gobblera (event) OłtarzEdytuj

Ołtarz gobblera (ang. Gobbler Shrine) – przedmiot możliwy do wytworzenia w zakładce struktury. Do stworzenia obiektu wymagane jest 8 sztuk samorodku złota oraz 2 sztuki desek. Przedmiot jest zawsze dostępny i nie wymaga tworzenia prototypu. Po umieszczeniu na ołtarzu dowolnego rodzaju sadzonki krzaku jagodowego, zostanie odblokowana zakładka dary.

Ołtarz działa również w podobny sposób do kostki soli. Mianowicie gobblery znajdujące się w jego pobliżu będą przyciągane oraz staną się neutralne wobec gracza. Dodatkowo nie będą zjadać jagód z krzewów jagodowych, jednak wolno leżące na ziemi zostaną przez nie zjedzone.

Maszyna NaukiWytwarzanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Samorodek złota

×8

Miejsce w ekwipunku tło Deski

×2

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoOłtarz Gobblera (event)

Czerwona sakiewka (event) Czerwona sakiewka Edytuj

Czerwona sakiewka (ang. Red Pouch) – przedmiot wypadający po śmierci najedzonego gobblera będący jedynym źródłem samorodków fortuny. Podczas jednego dnia Don't Starve można zdobyć tylko i wyłącznie jedną sakiewkę. W przypadku zabicia nienajedzonego gobbler, ten pozostawi po sobie tylko standardowy łup w postaci udka.

Samorodek fortuny (event) Samorodek fortuny Edytuj

Samorodek fortuny (ang. Lucky Gold Nugget) – przedmiot będący głównym elementem potrzebnym do wytwarzania obiektów w zakładce dary. Można go pozyskać poprzez zabicie najedzonego gobblera. Wówczas on pośmiertnie upuści standardowy łup oraz czerwoną sakiewkę.

Ikona Dary (DST) Zakładka dary Edytuj

Ewelet Główny artykuł: Dary (DST)

Wypełniacz Ciekawostki Edytuj

  • Rok Gobblera jest inspirowany chińskim nowym rokiem Koguta;
  • Jest to trzecie specjalne wydarzenie;
  • Wraz z Rokiem Gobblera do gry został dodany nowy pupil - Giblet;
  • Podczas trwania Roku Gobblera muzyka w menu gry została lekko zmieniona - zostały dodane charakterystyczne chińskie dźwięki;
  • Podczas noszenia przez graczy 3 części stroju smoka, można będzie wykonać interakcje Taniec. Podczas tańca każdy gracz dostaje bonus +20 poczytalności na minutę;
  • Części stroju smoka niszczeją tylko podczas tańczenia, noszone normalnie nie zużywają się.