FANDOM

Pień z dziuplą (ang. Hollow Stump) – obiekt możliwy do spotkania w lesie liściastym w DLC - Panowanie Gigantów. Stanowi schronienie dla kociszopa. Kociszop odradza się z pustego dnia co cztery dni, robi to tylko ośmiokrotnie. Pień obumrze po śmierci 9 kociszopa, stając się tylko źródłem surowców. Pień z dziuplą jest łatwopalny.

Po zabiciu dziewięciu kociszopów, pień obumiera się, i wciąż można zniszczyć go młotkiem lub berłem tornad. Po jego destrukcji wypadają 2 patyki i 2 kłody. Jest też szansa na wypadnięcie innych przedmiotów, jak np. odłamków kości czy nawet żywych zwierząt.

Samorodek złota Losowy przedmiotEdytuj

Szansa Przedmiot
30% Kąsek
20% Odłamki kości (RoG)
5% LinaKarmazynowe piórkoKruczoczarne piórkoLazurowe piórko
2% Czerwony ptakKrukŚnieżny ptakKrólikKret (RoG)

Razem (DST) RazemEdytuj

W Razem pień z dziuplą jest odnawialny, jednak zajmuje to sporo czasu. Czas potrzebny na zregenerowanie się pnia to suma długości pory roku i pozostałych w niej dni. Oznacza to, że jeżeli gracz zabije dziewiątego kociszopa 14 dnia wiosny, to skoro wiosna trwa 20 dni, a do jej końca pozostało 6 dni, to pień z dziuplą odnowi się po 26 dniach.

Komar BłędyEdytuj

  • Czasem może zdarzyć się, że kociszopy będą próbować wejść do obumarłego pnia, przez co będą w nieskończoność wykonywać animację syczenia.

Wypełniacz CiekawostkiEdytuj

  • Obumarcie pnia po zabiciu 9 kociszopów jest nawiązaniem ludowego wierzenia w dziewięć żyć kota.

Niebieski klejnot GaleriaEdytuj