Packim Bagims Choicemodyfikacja do Don't Starve dodająca do gry trzy nowe rodzaje Packim Baggims'ów Stworzenie zmienia się chwilę po zapełnieniu slotów z przedmiotami i zamknięciem dzioba. Modyfikacja jest kompatybilna z DLC Rozbitkowie oraz ze światami złączonymi z DLC Panowanie Gigantów. Autorem moda jest Kuloslav.

Packim tiger (mod)Tygrysi PackimEdytuj

Tygrysi Packim (ang. Tiger Packim) – wersja zbliżona kolorystycznie do Tygrysiego rekina. Aby stworzyć ten rodzaj Bagimsa, musimy zapełnić trzy sloty skrzelami rekina oraz sześć slotów lodem. Ptak w tej formie ma takie same własciwości jak Morska Torba, ale ma 9 slotów na przedmioty, no i porusza się sam.

Packim venom (mod)Packim JaduEdytuj

Packim Jadu (ang. Venom Packim) – Packim w tej formie wspomaga gracza w zatruciu. Gdy trucizna krąży w żyłach postaci, Packim emituje aurę leczącą, zapobiegającą spadkowi życia bohatera. Oczywiście gracz musi stać w pobliżu ptaka. Aby dokonać przemiany gracz musi wypełnić cztery sloty gruczołami z jadem oraz sześć slotów wodorostami.

Packim tar (mod)Smolisty PackimEdytuj

Smolisty Packim (ang. Tar Packim) – świetlista wersja Baggimsa. Ta istota emituje słabe światło, dzięki któremu postać znajdująca się obok tego stworzenia nie musi się obawiać ataku Grue. Aby przemienić normalną wersję w tą, należy zapełnić 8 slotów smołą, a w jednym umieścić lampę naftową. Niestety, posiadanie przenośnego i nieskończonego źródła światła skutkuje utratą dodatkowych trzech slotów w inwentarzu Packima (posiada ich tylko 6).

Urwane kableInstalacjaEdytuj

  1. Wchodzimy najpierw w ten link, po czym klikamy "Zasubskrybuj".
  2. Włączamy grę.
  3. Przechodzimy do zakładki "Mods" i klikamy na moda tak, aby był aktywny.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.