Oczna parasolka (ang. Eyebrella) – przedmiot dodany w DLC - Panowanie Gigantów. Tworzy się ją z oka Jeleniocyklopa, 4 odłamków kości i 15 patyków. Oczna parasolka wygląda jak kapelusz i parasolka w jednym. Jest doskonałą ochroną (240 sekund opóźniania efektu) przed przegrzaniem i całkowitą ochroną przed przemoczeniem (100%). Używana traci 1% na 40 sekund. Da się ją naprawić przyborami do szycia, by przywrócić 55.5% wytrzymałości. Zapewnia postaci ochronę przed obrażeniami od błyskawic, co jest bardzo ważne podczas trwania wiosny, kiedy opady są bardzo nasilonoe i co z tym idzie - błyskawice uderzają często.

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Oko Jeleniocyklopa.pngMiejsce w ekwipunku tło.png Odłamki kości (RoG).png

×4

Miejsce w ekwipunku tło.pngPatyki.png

×15

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngOczna parasolka (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png

Papirus.png Porady[]

  • Warto ją nosić głównie podczas trwania lata i wiosny, ponieważ w tych porach roku okazuje się najlepszym przedmiotem na ochronę przed przemoczeniem i przegrzaniem.

Wypełniacz.png Ciekawostki[]

  • Kiedyś oczna parasolka wyglądała zupełnie jak parasol i trzymało się ją w ręce. Zostało to zmienione po aktualizacji łupów z gigantów.
  • Kiedyś gotowa parasolka wypadała z pokonanego Jeleniocyklopa. Miała wtedy swój dawny wygląd, opisany powyżej.
  • Absurdasol z dodatku Rozbitkowie jest bardzo podobny do tego przedmiotu. Zarówno on jak i oczna parasolka stanowią świetną ochronę przed przemoczeniem i przegrzaniem, są parasolami noszonymi na głowie oraz wykonuje się je z przedmiotów wypadających po zabiciu giganta - w przypadku ocznej parasolki jest to Jeleniocyklop, a w przypadku absurdasola - Rekin tygrysi.

Niebieski klejnot.png Galeria[]