Namiot (ang. Tent) – struktura używana do odzyskiwania poczytalności i zdrowia przez postać oraz przejścia do następnego poranka. Namiot przywraca 50 punktów zdrowia psychicznego i 60 zdrowia kosztem 75 punktów głodu. Po wyjściu z namiotu postać posiada temperaturę równą 35 stopni. Tworzy się go z 6 sztuk jedwabiu, 4 patyków oraz 3 lin. Wymagany jest silnik alchemiczny, by wytworzyć prototyp. Może być użyty 6 razy nim zniknie.

Tylko Wickerbottom jako jedyna postać nie może spać w namiocie, gdyż cierpi na bezsenność.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie Gigantów[]

W DLC - Panowanie Gigantów po wyjściu z namiotu postać posiada temperaturę równą 35 stopni. Struktura może zatem ogrzać zimą oraz schłodzić postać podczas trwania lata. Dodatkowo namiot staje się łatwopalny.

Papirus.pngPorady[]

  • Przed pójściem spać warto zdjąć z siebie przedmioty posiadające wytrzymałość, np. czapkę zimową, by nie tracić czasu przydatności;
  • warto uzupełnić poziom głodu przed spaniem, gdyż za mały głód uniemożliwi spanie postaci w namiocie. Gdy głód spadnie do poziomu "0" postać się obudzi, pomimo trwania nocy.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Jedwab.png

×6

Miejsce w ekwipunku tło.png Patyki.png

×4

Miejsce w ekwipunku tło.pngLina.png

×3

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngNamiot.png

Wypełniacz.pngCiekawostki[]

  • Namiot oryginalnie miał służyć do zmiany postaci, ale zostało to zmienione i dziś już nie można w nim zmienić postaci;
  • znajduje się w obozie górniczym i w obozie w jaskini.

Komar.pngBłędy[]

  • Czasami namiot przy pierwszym użyciu nie regeneruje zdrowia ani poczytalności.
  • W przypadku, gdy nasza poczytalność jest na niskim poziomie i gonią nas halucynacje, możliwe jest wejście do namiotu, aby odzyskać poczytalność. Po wejściu do namiotu goniące nas halucynacje będą stały przy namiocie do czasu aż się obudzimy. Po przebudzeniu raz nas zaatakują, co będzie skutkowało spadkiem zdrowia.

Niebieski klejnot.pngGaleria[]

Dyskusja.svgCytaty postaci[]

Wilson portret.pngWilson - "I get crazy when I don't sleep." - "Robię się szalony, kiedy nie śpię."

Willow portret.pngWillow - "I got all the badges in Girl Scouts." - "Mam wszystkie odznaczenia harcerskie."

Wendy portret.pngWendy - "Sleep is but a preview of death." - "Sen jest jedynie zapowiedzią śmierci."

Wolfgang portret.pngWolfgang - "It is time for a mighty nap." - "Czas na potężną drzemkę!"

WX-78 portret.pngWX-78 - "I CAN REBOOT IN THERE" - "MOGĘ SIĘ TAM ZRESTARTOWAĆ"

Wickerbottom portret.pngWickerbottom - "Sleeping in there is going to give me a stiff neck." - "Spanie tutaj powoduje odrętwienie mojej szyi"

Wes portret.pngWes – "..."

Woodie portrait.pngWoodie - "I'm used to sleeping in worse".- "Kiedyś spałem gorzej."

Maxwell portret.pngMaxwell - "That's a bit rustic for my taste." - "Trochę zbyt wiejski jak na mój gust."

Wigfrid portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "Sleep this night, and prepare för battle ön the mörröw." - "Prześpij tę nöc i przygötuj się dö jutrzejszej walki."

Webber portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "We should get some rest." - "Musimy troszkę odpocząć."

Walani portret (DSS).pngRozbitkowie (DLC).pngWalani -

Warly portret (DSS).pngRozbitkowie (DLC).pngWarly -

Wilson portret.pngWilson -

Willow portret.pngWillow -

Wendy portret.pngWendy - "A preview of the fires of Hell." - "Zapowiedź ogni piekielnych."

Wolfgang portret.pngWolfgang -

WX-78 portret.pngWX-78 -

Wickerbottom portret.pngWickerbottom -

Wes portret.pngWes – "..."

Woodie portrait.pngWoodie -

Maxwell portret.pngMaxwell - "That's a bit burned for my taste." - "Trochę zbyt spalony jak na mój gust."

Wigfrid portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "It has been razed." - "Zöstał zrównany z ziemią."

Webber portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "The fire destroyed it." - "Ogień go strawił."

Walani portret (DSS).pngRozbitkowie (DLC).pngWalani -

Warly portret (DSS).pngRozbitkowie (DLC).pngWarly -