Mięsista bulwa (ang. Meat Bulb) – przedmiot, który wypada z wabiącej rośliny, kiedy ta zostanie zniszczona. Zasadzenie bulwy w dowolnym miejscu powoduje, że wyrośnie nowa wabiąca roślina. Jest bardzo dobrym paliwem do obudowanego ogniska, jak i zwykłego ogniska, ale też można jej użyć do walki (sadząc blisko jakiś potworów).

Panowanie Gigantów (DLC)Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów można ją użyć jako paliwo do strażaka.

NamiotStrategiaEdytuj

  • Można wziąć laskę i, będąc szybszym, pokonać łatwo drzewca, świniołaka, świnię, psy gończe, jeleniocyklopa bądź gęsiołosia (potrzeba więcej bulw; 5 wystarczy) oraz inne potwory, które ścigają lub podążają za postacią. Nie poleca się jednak stosować tego podczas ataku czerwonych psów gończych. Ginąc, zapalą bulwę i wszystkie obserwujące rośliny wokół niej. Może to doprowadzić do pożaru.
  • Można posadzić bulwę obok nory królików. W nocy królik zostanie zjedzony, gdy będzie próbował oddalić się do nory. Następnego dnia, gdy się odrodzi i będzie chciał wyjść, zostanie zabity. Potem wystarczy przyjść, zabić bulwę, a następnie zasadzić ją znowu; i zebrać przedmioty.

Niebieski klejnotGaleriaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.