32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisana w nim zawartość nie znajduje się domyślnie w grze.

Historia i opis[]

Linkmodyfikacja dodająca do Don't Starve możliwość gry postacią o imieniu Link, alternatywnie nazywanym też The Hero. Mod działa z dodatkiem DLC Panowanie Gigantów. W wypadku uruchomienia z podstawową wersją gry po wygenerowaniu świata postać jest automatycznie podmieniana na Wilsona.

Postać z modyfikacji jest inspirowana Linkiem z serii gier The Legend of Zelda. Na wstępie gry wyposażony jest w bardzo wiele specjalnych przedmiotów, w czym przypomina Linka z końcowego etapu gry The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Czyni to z niego postać bardzo potężną, ciekawą z punktu widzenia eksploracji świata i zabawy z jego specjalnymi mocami, ale zbyt dobrą do normalnej rozrywki. Kolejną wadą jest to, że nawet w wydanej w kwietniu 2020 roku jedenastej wersji moda wciąż zdarzają się crashe gry przy niektórych specjalnych akcjach - np. ścinaniu trawy mieczem.

Przedmioty i specjalne moce[]

Wokół Linka zawsze fruwa mała wróżka - jest to postać specyficzna dla The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Podobnie jak w przypadku tamtej gry, denerwuje ona czasem graczy jako niepotrzebny dodatek. Ma jednak specjalną funkcję - w nocy, gdy Link przebywa w całkowitej ciemności, wróżka co jakiś czas przylatuje do niego, chroniąc go przed atakami Grue.

Link dzięki swoim heroicznym przygodom stał się odporny na szaleństwo, dlatego nie posiada punktów zdrowia. Zamiast tego ma punkty magii, które zużywają się w czasie używania przez niego niektórych przedmiotów.

Tarcza Bohatera - służy jako plecak z 14 slotami, prawdopodobnie obniża też otrzymywane obrażenia.

Miecz Bohatera - służy do ataku, jednocześnie można nim ścinać drzewa. Często crashuje grę jeśli mając go aktywnego spróbujemy ściąć trawę.

Zajęcza Czapka Bohatera - pozwala poruszać się szybko.

Młot Bohatera - działa jak kilof , ale nie zużywa się.

Okaryna Bohatera - usypia wszystkie pobliskie stworzenia.

Bumerang bohatera - broń wielokrotnego użytku umożliwiająca atak z odległości.

Bohaterskie Szkło Prawdy - po jego aktywacji świat wokół wygląda jak przy zerowej poczytalności

Wiatr Farore - pozwala na stworzenie jednego punktu, do którego potem można się w dowolnej chwili teleportować

Ogień Din - tworzy wokół Linka magiczny ogień, który zapala pobliskie obiekty

Niebieska Tunika - chroni przed wilgocią

Czerwona Tunika - chroni przed przegrzaniem

Pusta Butelka - Link posiada trzy takie butelki - może w nich przechowywać magiczne eliksiry wytwarzane z grzybów, które wzmacniają go

Latarnia Bohatera - działa jak zwykła latarnia

Pluszowy Yoshi - można go wymienić u króla świń.