Don't Starve Wiki
Advertisement
Don't Starve Wiki

Kurtka hibernująca (ang. Hibearnation Vest) – przedmiot dostępny dla posiadaczy DLC - Panowanie Gigantów. Kurtkę tworzy się z 1 futra Borsukoniedźwiedzia, 1 wytwornej kamizelki i 2 lin. Potrzebny jest silnik alchemiczny, by wykonać prototyp. Istnieje możliwość znalezienia jej koło szkieletu, jednak zazwyczaj nie będzie miała pełnej wytrzymałości.

Deski.pngZastosowanie[]

Kurtkę hibernującą można założyć na slot torsu. Chroni przed zamarzaniem przez dodatkowe 240 sekund, powoduje wolniejszy spadek głodu postaci o 25% oraz regeneruje 4,5 pkt poczytalności na minutę. Wszystkie postacie (nie licząc Wolfganga i Wesa) tracą 75 punktów głodu każdego dnia, lecz gdy założą kurtkę hibernującą, to będą tracić tylko 56,3 pkt tego współczynnika. Owo ubranie można naprawić przyborami do szycia, aby przywrócić 71% wytrzymałości. Noszenie kurtki latem nie jest korzystne, gdyż znacznie spowalnia tempo ochładzania się przy endotermicznym ognisku.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Futro Borsukoniedźwiedzia (RoG).pngMiejsce w ekwipunku tło.png Wytworna kamizelka.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngLina.png

×2

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngKurtka hibernująca (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png

Papirus.pngPorady[]

  • Warto ją połączyć z bawolim kapeluszem, w takim wypadku otrzymujemy bardzo dużo czasu (480 dodatkowych sekund) na zwiedzanie świata zimą. W przypadku Wilsona lub Webbera czas ten można przedłużyć jeszcze bardziej, zapuszczając brodę;
  • warto połączyć ją z Tam O' Shanter, by otrzymać dużo więcej czasu (360 dodatkowych sekund) na zwiedzanie świata zimą. Dodatkowo obydwa przedmioty będą regenerowały aż 12,5 punktów poczytalności na minutę.

Wypełniacz.pngCiekawostki[]

  • Hibearnation Vest to gra słowna "bear (niedźwiedź)" i "hibernation (hibernacja, sen zimowy)".

Niebieski klejnot.pngGaleria[]

Advertisement