FANDOM

Księżycowe berło (ang. Moon Caller's Staff) – przedmiot dostępny dla posiadaczy Don't Starve: Razem i serii aktualizacji Nowe Rządy. Księżycowe berło działa na podobnej zasadzie co gwiezdne berło - tworzy Gwiazdę Polarną świecącą przez 2 dni, chłodzącą postać, dodającą jej 25 pkt poczytalności na minutę i posiadającą bardzo duży zasięg świecenia. Każde użycie berła zabiera zaledwie 2% wytrzymałości, co przekłada się na 50 użyć.

Jedynym sposobem na pozyskanie księżycowego berła jest umiejscowienie gwiezdnego berła w Księżycowym Podeście podczas pełni, co natychmiastowo zmieni gwiezdną wersję berła na księżycową. Pojawi się wówczas sporo psów gończych i świniołaków.

Pomimo że księżycowego berła nie da się stworzyć tradycyjnym sposobem, to da się je potraktować berłem dekonstrukcji. Wypadną wówczas 4 żywe kłody, 2 koszmarne paliwa i 1 opalowy kryształ.

Nawiedzenie berła jako duch ma szansę na aktywowanie go. Nawiedzenie Gwiazdy Polarnej gasi ją.

PapirusPoradyEdytuj

  • W związku z dużą ilością użyć berła oraz chłodzeniem i długą żywotnością Gwiazdy Polarnej, owo berło stanowi idealny przedmiot na lato. W dodatku długotrwały - berło starcza na 6 lat.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

  • Kryształ znajdujący się na końcu berła to opal, na co wskazuje dekonstrukcja przedmiotu i nazwa komendy.