Izolacyjny Plecak (ang. Insulated Pack) – przedmiot możliwy do stworzenia w DLC - Panowanie Gigantów. Tworzy się go z jednego futra Borsukoniedźwiedzia, trzech przekładni i trzech tranzystorów. Wymagane jest stanie przy silniku alchemicznym, by stworzyć prototyp. Po skonstruowaniu plecaka automatycznie znajdzie się w slocie torsu, jeśli postać nie wdziała żadnego innego odzienia, bo w przeciwnym razie upadnie na ziemię. Kiedy podniesiemy przedmiot z podłoża, zastąpi on ubranie, które aktualnie nosiliśmy. Nie można go włożyć do żadnej skrzyni i umieścić w jakimkolwiek miejscu ekwipunku (nie licząc slotu torsu).

Deski.pngZastosowanie[]

Izolacyjny plecak, podobnie jak inne plecaki, można założyć na slot torsu, uniemożliwiając tym samym noszenie innych ubrań oraz zbroi. Posiada on 6 slotów, a jego działanie jest bardzo zbliżone do funkcjonowania lodówki - wsadzone do niego jedzenie gnije 50% wolniej, aczkolwiek lód i lodowa kostka nadal mogą się roztopić, dodatkowo plecak nie wpływa na temperaturę termicznego kamienia.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Futro Borsukoniedźwiedzia (RoG).pngMiejsce w ekwipunku tło.png Przekładnie.png

×3

Miejsce w ekwipunku tło.pngTranzystor (RoG).png

×3

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngIzolacyjny plecak (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png

Papirus.pngPorady[]

  • Plecak przydaje się na długie podróże do np. jaskiń lub ruin, jeżeli nie chcemy, aby nasze jedzenie popsuło się za szybko, jednakże ma to pewną wadę - plecak może przechowywać tylko jedzenie.

Komar.pngBłędy[]

  • Ikona izolacyjnego plecaka na mapie używa ikony zwyczajnego plecaka, choć w pliku wszystkich ikon na mapie znajduje się ikona izolacyjnego plecaka.

Niebieski klejnot.pngGaleria[]