Figury szachowe (and. Chess Pieces) – ruchome struktury możliwe do wytworzenia w Don't Starve: Razem, dodane po raz pierwszy w serii aktualizacji Nowe Rządy. Do wytworzenia pojedynczej figury szachowej potrzebne jest koło garncarskie, dwie sztuki rzeźbionego kamienia lub marmuru oraz dwie sztuki kamieni. W zależności od położonego głównego składnika na kole, otrzymamy albo jasną wersję albo ciemną wersję. Owe rzeźby głównie pełnią rolę dekoracyjną z wyjątkiem - gońca, skoczka i wieży. One posiadają dodatkową zdolność przemiany. Jeżeli gracz zechce przenieść figurę będzie musiał podnieść ją na plecy - domyślnie slot tułowia. Transport znacznie spowalnia prędkość postaci. Jeżeli gracz posiada oswojonego bawoła wystarczy go dosiąść i w szybki sposób można przenieść rzeźbę.

Pełnia px Proces przemiany (pełnia) Edytuj

Podczas trwania pełni uderzając młotkiem marmurowego gońca, skoczka lub wieżę, spowodujemy przemianę figury w odpowiadającą mu mechaniczną figurę szachową. Jeżeli w pobliżu mechanicznych figur, znajdą się nie uderzone młotkiem marmurowe i kamienne figury gońca, skoczka lub wieży one również się przemienią.

Nów px Proces przemiany (nów)Edytuj

Podczas nowiu po uderzeniu młotkiem w marmurowego bądź kamiennego skoczka, gońca lub wieżę przemienią się one w odpowiadające im cieniste figury szachowe. Każda z nich ma trzy formy które ewoluują w zależności od ilości zabitych cienistych figur. Przykładowo po zabiciu gońca, wieża jak i skoczek ewoluują do drugiego poziomu w którym posiadają mocniejsze ataki. Następnie po zabiciu któregokolwiek z pozostałych cieni drugi przemieni się w swoją trzecią i ostateczną formę. Po pokonaniu figury poziomu trzeciego pozyskamy przedsionek ciemności, miecz nocy oraz zbroję nocy. Dodatkowo każda z zabitych form pozostawi po sobie od 2 do 4 sztuk koszmarnego paliwa.

WypełniaczCiekawostkiEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.