Don't Starve Wiki
Advertisement
Don't Starve Wiki

Drewniana podłoga (ang. Wooden Flooring) – darń, która jest możliwa do wytworzenia przez gracza. Do jej stworzenia potrzebna jest jedna sztuka desek i silnik alchemiczny. Może zostać wykopana za pomocą wideł. Zdekonstruowanie podłogi jest możliwe dzięki berłu dekonstrukcji. Naturalnie występuje w pobliżu kamienia próby i króla świni (który znajduje się w wiosce świń). Może zostać użyta jako paliwo do wszystkich typów ogniska. Gromadzi się w stosy do 10 sztuk. Drewniana podłoga może zostać położona na ogołoconej ziemi.
Na drewnianej podłodze nie można sadzić roślin, oraz powstrzymuje ona rozwój obserwujących roślin wokół wabiącej rośliny.
Na wystarczająco duży obszar pokryty tą darnią będą przylatywać tylko kruki. Podłoże wyłożone drewnianą podłogą nie jest palne, natomiast podłoga jako przedmiot jest palna.

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Deska.pngInterface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngDrewniana podłoga.png

Rozbitkowie (DLC).png Rozbitkowie[]

W DLC Rozbitkowie w czasie pory monsunów kałuże nie będą pojawiać się na tej darni, ale będą mogły się na nią rozszerzać. Na wystarczająco duży obszar pokryty darnią drogi będą przylatywać tylko tukany.

Wypełniacz.png Ciekawostki[]

  • Drewniana podłoga została dodana w aktualizacji "Postęp!".

Niebieski klejnot.png Galeria[]

Advertisement