FANDOM

Stub "Obserwowana nie urośnie."

Don't Starve: Świniogród (ang. Don't Starve: Hamlet) – DLC do gry Don't Starve wprowadzające świńskie miasto. Zostało wydane 14 maja 2019 roku.

Dodatek został ujawniony 13 września 2017 roku przez Klei Entertaiment poprzez dodanie traileru na Youtubie, drugi trailer został udostępniony wraz z targami E3 12 czerwca 2018. Beta Świniogrodu dla zarejestrowanych posiadaczy gry trwała od 11 października do 8 listopada 2019 roku, kiedy to rozpoczęto wczesny dostęp na platformie Steam trwający aż do wydania pełnej wersji dodatku.

Opis gry na SteamEdytuj

W Don't Starve: Świniogród, Wilson odkrywa zaginione miasto arystokratycznych świń osadzonych w przeczącej tropikalnej dżungli. Zapoznaj się z życiem w mieście dzięki sklepom ze świniami, domami, nowymi przedmiotami, biomami i nie tylko, lub zwiedź starożytne ruiny świń i spróbować swoich sił w poszukiwaniu skarbów w tym rozszerzeniu dla jednego gracza.

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka w Don't Starve: Świniogród różnie się od klasycznej rozgrywki znanej z innych dodatków. Jednym z utrudnień jest zastąpienie dziko rosnącej trawy na trawę wysoką, którą trzeba ścinać maczetą. Drugim jest utrudnienie do dostępu krzemienia. Zostały zmienione też pory roku. Jesień została zastąpiona porą spokojną, Zima została zamieniona na porę deszczową, a Wiosna na porę alergiczną. Lata teoretycznie nie ma, lecz ok. 60 dnia następuje Aporkalipsa. Konieczne jest też odnalezienie wioski świń, w której można handlować zdobytymi w trakcie gry przedmiotami, za specjalną walutę czyli Oiny. Eksploracja jaskiń została znacznie zmieniona. Eksplorujemy 'pokoje' w których czekają przygotowane na nas pułapki lub grupy potworów. Rozgrywka jest znacznie trudniejsza, lecz ciekawsza od rozgrywki znanej nam z Don't Starve Panowanie Gigantów oraz Don't Starve Rozbitkowie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Don't Starve: Świniogród (DSH)

  • Problem z Hamletem

    2 wiadomości
    • Więc chciałem testować tenże dodatek i zrobiłem wszystko tak jak było podane w instrukcji ze strony Klei, no i gdy tworzę nowy świat,...
    • Jeśli wcześniej się nie zarejestrowałeś i nie masz pokazanego zakupionego dodatku to wtedy nie masz dostępu do dodatku :v