FANDOM

Stub "Obserwowana nie urośnie."

Nadchodzaca zmiana "Słyszałeś to?"
Strona ta opisuje nadchodzące zmiany. Może zawierać spekulacje i informacje nieprawdziwe.

Don't Starve: Świniogród (ang. Don't Starve: Hamlet) – DLC do gry Don't Starve wprowadzające świńskie miasto. Aktualnie dodatek jest w fazie wczesnego dostępu, a data wydania przewidziana jest na kwiecień 2019.

Dodatek został ujawniony 13 września 2017 roku przez Klei Entertaiment poprzez dodanie traileru na Youtubie, nowy trailer został udostępniony wraz z targami E3 12 czerwca 2018.

Motyl BetaEdytuj

Dnia 11 października 2018 roku Klei Entertainment zapowiedziało betę Świniogrodu dla posiadaczy Don't Starve oraz dało możliwość zarejestrowania się w niej. Premiera bety odbyła się 16 października 2018, zaś zakończyć się ma 29 października.

Opis gry na SteamEdytuj

W Don't Starve: Świniogród, Wilson odkrywa zaginione miasto arystokratycznych świń osadzonych w przeczącej tropikalnej dżungli. Zapoznaj się z życiem w mieście dzięki sklepom ze świniami, domami, nowymi przedmiotami, biomami i nie tylko, lub zwiedź starożytne ruiny świń i spróbować swoich sił w poszukiwaniu skarbów w tym rozszerzeniu dla jednego gracza.

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka w Don't Starve: Świniogród różnie się od klasycznej rozgrywki znanej z innych dodatków. Jednym z utrudnień jest zastąpienie dziko rosńcej trawy na trawę wysoką, którą trzeba ścinać maczetą. Drugim jest utrudnienie do dostępu krzemieni a. Zostały zmienione też pory roku. Jesień została zastąpiona porą spokojną, Zima została zamieniona na porę deszczową, a Wiosna na porę alergiczną. 'Lata' teoretycznie nie ma, lecz ok. 60 dnia następuje Aprokalipsa. Konieczne jest też odnalezienie wioski świń, w której będziemy mogli handlować zdobytymi w trakcie gry przedmiotami, za ich walutę czyli Oiny. Eksploracja jaskiń została znacznie zmieniona. Eksplorujemy 'pokoje' w których czekają przygotowane na nas pułapki lub grupy potworów. Rozgrywka jest znacznie trudniejsza, lecz ciekawsza od rozgrywki znanej nam z Don't Starve Panowanie Gigantów oraz Don't Starve Rozbitkowie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Don't Starve: Świniogród (DSH)

  • Problem z Hamletem

    2 wiadomości
    • Więc chciałem testować tenże dodatek i zrobiłem wszystko tak jak było podane w instrukcji ze strony Klei, no i gdy tworzę nowy świat,...
    • Jeśli wcześniej się nie zarejestrowałeś i nie masz pokazanego zakupionego dodatku to wtedy nie masz dostępu do dodatku :v