FANDOM

Wilbur portret (DSS)

Ooh? Ooae!

–Wilbur

Ta strona zawiera cytaty Wilbura. Obiekty można badać za pomocą przycisku Alt (domyślnie).

Z uwagi na fakt, że Wilbur jest małpą, nie jest on w stanie posługiwać się ludzką mową czy też przekazywać żadnych konkretnych informacji o badanych przez niego obiektach. Przy próbie opisania jakiegoś obiektu, Wilbur zawsze posługuje się losowo generowanymi onomatopejami.

Każda wypowiedź Wilbura składa się z od jednego do sześciu "słów" zawierających od dwóch do pięciu liter.

  • Pierwszą literą każdego słowa zawsze jest "O";
  • Następne 1-3 liter to "o" (z prawdopodobieństwem 70%) lub "a";
  • Istnieje 33% szansa, że słowo kończy się w tym miejscu. Jeśli nie, zostanie dodana ostatnia litera (będzie to "e" lub "h", na pojawienie się obu tych liter istnieje 50% szansy).

Istnieje 60% szansy na pojawienie się spacji pomiędzy słowami. Jeśli się tak nie dzieje, na końcu słowa pojawia się przecinek, kropka, wykrzyknik lub pytajnik (z 25% szansą na każdy z tych znaków).

Po wszystkich słowach zdania, istnieje równa szansa na pojawienie się kropki, wykrzyknika lub znaku zapytania.

Przykładowe wypowiedzi Wilbura:

  • Ooo!
  • Ooh? Ooae!
  • Ooae Oooh Oaoa! Ooooe.

Wilbur jest w stanie wypowiedzieć jedynie dwa "prawdziwe" słowa. Opisując banany (normalne lub jaskiniowe) lub bananowiec jaskiniowy mówi on "Nanas!". Analizując banan na patyku, używa on słowa "Nonos!".