Don't Starve Wiki
Advertisement

Brzytwa (ang. Razor) – narzędzie służące do golenia brody Wilsona i Webbera oraz sierści bawołów. Do jej stworzenia, są potrzebne 2 patyki i 2 krzemienie. W przeciwieństwie do innych narzędzi, nie może być użyta jako broń, nie może być noszona w slocie ręki oraz nie posiada wytrzymałości.

Panowanie Gigantów (DLC).pngPanowanie Gigantów[]

Webber może zapuszczać brodę z jedwabiu, podobnie jak Wilson. Może on ściąć ją za pomocą brzytwy lub zapuścić, by zapewnić sobie ochronę przed mrozem. Broda rośnie co 3 dni, a w każdej jej fazie daje kolejno 1, 3 i 6 jedwabiu.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Inventory slot background.png Patyki.pngInventory slot background.png Krzemień.png

×2

Interface arrow right.pngInventory slot background.pngBrzytwa.png

Deski.pngZastosowanie[]

Brzytwa służy do golenia brody zapuszczonej przez Wilsona. Aby ogolić Wilsona, wystarczy kliknąć ikonę brzytwy na postaci. Broda zaczyna rosnąć po 4 dniach (1 sztuka), 11 dni (3 sztuki), 16 dni (9 sztuk). Broda jest potrzebnym elementem do stworzenia mięsnej kukły. Innym sposobem na jej zdobycie jest zabijanie Beardling'ów oraz Beardlord'ów.  Wykorzystywana jest również do golenia bawołów. Należy wykonywać tą czynność w nocy, gdy śpią. Wypadają wtedy 3 kawałki sierści. Używanie brzytwy do pozyskiwania sierści jest najpraktyczniejszą metodą w celu pozyskania bawolego kapelusza. Ścinanie sierści bawoła w okresie godowym, może sprawić, że się obudzi i zacznie atakować postać. 

Dyskusja.svgCytaty postaci[]

Portret Wilsona.pngWilson - "A sharpened rock tied to a stick. Hygenic!" - "Zaostrzony kamień przywiązany do patyka. Higieniczne!"

Portret Willow.pngWillow - "Why did I build this?" - "Po co to zrobiłam?"

Wolfgang portret.pngWolfgang - "My skin is too strong for hairs!" - "Moja skóra jest za silna na włosy!"

Portret Wendy.pngWendy - "This is just for shaving." - "Służy jedynie do golenia."

WX-78 portret.pngWX-78 - "EXFOLIATE." - "ZŁUSZCZAJĄ."

Wickerbottom portrait.pngWickerbottom - "A personal hygiene implement." - "Narzędzie do higieny osobistej."

Woodie portrait.pngWoodie - "I like my beard." - "Lubię moją brodę."

Wes portrait.pngWes – "..."

Waxwell.pngMaxwell - "If only the world had a single neck." - "Gdyby tylko świat był osadzony na pojedynczej szyi."

Wigfrid1.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "A small blade, but a blade nönetheless." - "Małe östrze, ale zawsze östrze."

Webber.pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "I watched my father use one of these." - "Widziałem, jak mój ojciec korzystał z jednej z nich."

Walani.pngRozbitkowie (DLC).png Walani -

Warly.pngRozbitkowie (DLC).png Warly -

Niebieski klejnot.pngGaleria[]

Advertisement