Od pewnego czasu pracuję nad modyfikacją dodającą do gry kilka postaci oraz obiektów z mojego autorskiego komiksu "Thunder". Nie zapowiada się, że szybko skończę, jednak postanowiłem stopniowo aktualizować swojego bloga o postępy w jego realizacji.

Modthunder
Pierwszą dodaną postacią będzie tytułowy Thunderman o bardzo pobłażliwym podejściu do życia oraz każdej trudnej sytuacji. Także w świecie Don't Starve cieżko będzie usunąć z jego twarzy luzacki uśmieszek.

Na chwilę obecną nie zamierzam jeszcze zdradzać jego atrybutów ani zdolności specjalnych. Napomnę jedynie, że będzie powiązany z elektryką oraz jak jego nazwa wskazuje, ze zjawiskiem błyskawic.

Zamieszczam screena ze wstępnym wyglądem postaci Pioruna ze świata Don't Starve. Może ona jeszcze ulec zmianom przed ostateczną publikacją.

Dla bardziej zainteresowanych dodam, że sam komiks nie jest (jeszcze) nigdzie opublikowany. Oczekuje na wystarczającą ilość rozdziałów do jego wydania. Wprawne oko będzie w stanie wychwycić inspirację i nawiązania do takich serii jak "One Piece", ,,Naruto", czy ,,Bleach". Jest to komiks z dużą ilością fantastyki, opowiadający historię chłopca o trudnym charakterze, w którego rękach znalazły się pośrednio losy całego wszechświata. Został bowiem wybrany na jednego z czterech "żywiołaków", w których ciałach umieszczono energię utrzymującą harmonię całego świata. Zapraszam zatem wszystkich zainteresowanych do obserwacji mojego bloga.

Aktualizacja 29.06.2014r:

Ponieważ prace nad moją pierwszą modyfikacją powoli dobiegają końca, postanowiłem zdradzić kilka informacji na temat postaci Thundera.

Thunderbigportrait
Jak wspominałem wcześniej, jest to człowiek o nadludzkich zdolnościach. W świecie Don't Starve znajdzie się wraz ze swoją specjalną bronią - Magnetycznym Łańcuchem. Oprócz tego będzie zdolny wytworzyć kilka przydatnych dla niego itemów. Po uderzeniu przez błyskawicę, będzie zyskiwał na moment specjalne premię, jednak kosztem dużej ilości zdrowia fizycznego.

Zasadniczą wadą tej postaci jest jej wskaźnik głodu. Thunder bez ciągłej walki o jedzenie nie będzie w stanie przetrwać zbyt długo. Mimo to jest postacią stworzoną do pojedynków, więc zręczni gracze powinni go polubić.

Jednak nie ma się o co martwić. Także tym graczom prefrującym grę bez ryzyka, postać ta zaoferuje wiele emocji, gdyż jej specjalne cechy mogą pomóc nie tylko w rozbudowie obozu, ale także w zapewnieniu mu bezpieczeństwa.

Zła wiadomość jest taka, że postać Thundera będzie kompatybilna jedynie z dodatkiem Panowanie Gigantów. Gracze nie posiadający rozszerzenia nie będą w stanie dodać jej do swojej gry.

Aktualizacja 03.07.2014r: 

Postać Thundera po pojawieniu się w świecie Don't Starve, podczas opisywania niektórych obiektów będzie zwracać uwagę na swoje nietypowe osłabienie. Wynikać będzie to z tego, że większość jego potężnej energii elektrycznej zostanie wchłonięta, a następnie przyczyni się do mutacji pewnej części psów gończych. W ostateczności dojdzie do powstania nowych, Żółtych Psów Gończych, które niewątpliwie będą pomocne dla postaci Thundera posiadającej specjalne zdolności. Nowe stworzenia znacznie zwiększą szansę na kontakt postaci ze zjawiskiem błyskawicy.

Yellow
Gracz będzie mieć szansę na spotkanie Żółtego Psa podczas trwania jesieni, w momencie standardowego ataku psów oraz jako spawn z psiego kopca.

Żółte psy gończe całkowicie wypierają swoją obecnością swoje ogniste odmiany podczas trwania jesieni. Po zainstalowaniu modyfikacji, o tej porze roku spotkanie Ognistych Psów będzie możliwe jedynie przy pułapce ognistego berła oraz po spotkaniu z Wargiem. Bestia nie wzywa bowiem do pomocy żółtych psów.

Nowa odmiana psów gończych w walce wykorzystywać będzie błyskawice. Należy zatem wyposażyć postać w ubrania zapewniające odpowiednią izolację lub podczas ataku nie oddalać się od piorunochronu. Walka bez przygotowania może zakończyć się tragicznie zarówno dla postaci (zważywszy na wysokie obrażenia od uderzenia piorunem), jak i dla obozu (błyskawice w świecie don't starve mogą powodować pożary). Podczas publikowania moda mam zamiar stworzyć na wiki artykuł dokładnie opisujący wszystkie nowości, strategie walki z psami oraz zalety wynikające z pojawienia się ich w świecie, dlatego nie należy specjalnie martwić się o ich obecność. Na wszystko zjadzie się jakaś taktyka, nawet na okiełznanie żywiołu.

Od razu napomnę, że akceptacja Thundera w menu modyfikacji będzie rownoznaczna z pojawieniem się Żółtych Psów Gończych nie tylko u tej postaci. Należy wziąć pod uwagę, czy nie pozostawiliśmy zapisy stanu gry, w którym może dojść do ataku psów na innej, nieprzygotowanej na błyskawice postaci. Dodatkowo modyfikacja ta usprawni postać Wx-78. Bowiem on także czerpie korzyści ze zjawiska błyskawicy. Należy jednak rozważnie korzystać z jego bonusu, mając cały czas wzgląd na jego poczytalność. To, że żółte psy nie wyrządzą mu większej krzywdy, nie ochroni go przed atakiem halucynacji.

Aktualizacja 06.07.2014r:  

Zbliża się data premiery pierwszej wersji mojej modyfikacji. Z racji tego wydarzenia postanowiłem zdradzić kilka szczegółów dotyczących dalszej pracy, bo to jeszcze nie koniec! Ostateczna wersja będzie zawierać znacznie więcej nowych przedmiotów, stworzeń oraz cztery grywalne postaci. Modyfikacja będzie aktualizowana wraz z ukończeniem prac nad kolejną postacią.

Plany są takie, że wraz z pierwszą i trzecią postacią pojawią się nowe psy gończe. Żółte z postacią Thundera na jesień oraz Ponure z postacią Wave Vasta na wiosnę. Te drugie będą dropić zupełnie nowy rodzaj kryształu - czarny. Funkcje tego przedmiotu oraz samych Ponurych Psów zdradzę po ukończeniu prac nad drugą postacią. Będzie to dziewczyna o imieniu Charlie (nie ma to związku z asystentką Maxwella, to przypadkowa zbieżność imion), która w komiksie posiada zdolności boholdera, tj zabija spojrzeniem. W świecie don't starve cecha ta będzie odzwierciedlona w większym asortymencie bojowym, do którego budowy będzie wykorzystywała Oczy Jeleniocyklopa. Tymczasem zabieram się za pracę nad drugą postacią i jak tylko Thunder ukończy wszystkie beta testy, z pewnością pojawi się na steamie. 

Aktualizacja 07.07.2014r:

Pierwsza wersja modyfikacji jest już dostępna na steamie pod adresem:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=282608905

Nie ma tam jeszcze wielu informacji, jednak wszystko będę stopniowo aktualizował. Na chwilę obecną zapraszam do zapoznania się z artykułem o Thunderze na wiki. Zarówno nowe informacje, jak i aktualizacje do modyfikacji będą uzupełniane na bieżąco. Pozdrawiam i zachęcam do gry. W razie jakichkolwiek wykrytych błędów, proszę o kontakt.

Aktualizacja 17.08.2014r: 

Po prawie miesiącu uporczywej walki z nieugiętymi skryptami informuję, że zbliża się data nowej aktualizacji mojej modyfikacji "Thunder". Zgodnie z planem dodawać będzie ona nową postać - dziewczynę imieniem Charlie. 

Charliethunder
Postać ta wprowadzi wiele nowości do ryzgrywki. Ze względu na jej specyficzne cechy, zalecana będzie dla zaawansowanych graczy. Pomimo tego, że jej specjalne przedmioty będą wystarczająco potężne, aby zniwelować jej podstawowe wady, to dostęp do uzyskania ich na wczesnym etapie gry będzie ciężki, ryzykowny i niebezpieczny.

Zatem jaką wadę posiada Charlie? Odpowiem na to pytanie przy następnej aktualizacji wpisu. Na razie zdradzę tylko, że będzie miała utrudniony dostęp do niektórych struktur i przedmiotów, co może opóźnić budowanie obozu. Dodatkowo będzie miała spore problemy z eksploracją jaskiń.

Zapewniam jednak, że mimo wielu utrudnień, jej specjalne atrybuty ujmują rownież zalety. Przede wszystkim będą to specjalne, potężne przedmioty do walki oraz obrony. Będzie także posiadała specjalną zdolość, która otworzy drogę do nowego stylu walki... Można spokojnie powiedzieć, że postać ta będzie dla graczy lubiących ryzyko i walkę, ale także taką, w której sama postać bierze udział niedosłownie. Jeśli nie można walczyć przy użyciu własnych rąk, to trzeba radzić sobie inaczej...

To tyle informacji na daną chwilę. Dokładny opis postaci Charlie z jej zaletami i wadami zostanie opisany na moim blogu w najbliższych dniach. Pojawi się również informacja odnośnie zmian globalnych, które wprowadzi modyfikacja. Pojawią się bowiem nowe przedmioty, stworzenia, a także elementy układanki. Zachęcam do obserwacji bloga. 

                                                                                                                    Pozdrawiam Brainy.

Aktualizacja 18.08.2014r:

Prace nad postacią Charlie dobiegły końca. Aktualnie czeka ją ostateczny test, aby wreszcie pojawiła się na steamie. Pora zdradzić wszystkie jej cechy specjalne.

Charliebigportrait
Jej podstawową i niezwykle utrudniającą grę wadą jest jej lęk przed pająkami. Charlie nie będzie w stanie zaatakować pająka własnymi rękami, ani żadną bronią. Dotyczy to także jej specjalnej broni oraz wszystkich bereł, dmuchawek czy bumegangu. Charlie, aby bronić się przed pająkami, a także aby zdobywać jedwab będzie musiała korzystać z pułapek oraz nasyłania na kokony świń, a także... Jeleniocyklopa! Tak! Charlie posiada specyficzną cechę, która pozwala jej w nieskończoność przyzywać tą bestię. Należy jednak mieć na uwadze, że sama postać nie jest odporna na jego agresję i należy dwa razy pomyśleć, zanim na pojedynczy kokon wyśle się zimowego giganta. Wada Charlie dotyczy wszystkich rodzajów pająka (pająk, pająk wojownik, pająk spluwacz, pająk jaskiniowy, wiszący mieszkaniec głębin, a także pajęcza królowa).

Pozyskiwanie jedwabiu, a także poruszanie się po świecie (zwłaszcza w trybie przygodowym, gdzie kokonów jest więcej) jest u Charlie znacznie utrudnione. Co w takim razie rekompensuje tą wadę? Samo przyzwanie Jeleniocyklopa to żadne rozwiązanie. Charlie może wykorzystać jednego z gigantów do unicestwienia pająków, a następnie przywać kolejnego, aby wzajemnie się zniszczyły. Nie jest to jednak opłacalne zważywszy na koszta przyzwania pojedynczego (jest to 20 sztuk surowego mięsa). Należy jednak wziąć pod uwagę, że przynęta jest w przypadku tej postaci znacznie mniej wartościowa od dropu z jeleniocyklopa. Charlie wykorzystuje bowiem jego oczy do wytwarzania specjalnych, potężnych przedmiotów. Są to Hełm Oczu, Berło Oka oraz Oczna Bomba. Wszystkie te przedmioty czynią Charlie na prawdę groźną. Hełm zapewnia obronę przed obrażeniami fizycznymi, a także zapewnia źródło światła w jednym. Berło pozwala postaci bez większego ryzyka pokonać lub znacznie osłabić nawet stworzenia naczelne, jednak wykorzystane w pełni znacznie redukuje zdrowie psychiczne. Bomba natomiast stanowi najpotężniejszą broń w całym świecie DS. Odpowiednio użyta pozwala za jednym zamachem ubić giganta! Niestety tracimy wtedy jego drop (za wyjątkiem Muchosmoka).

Należy mieć na uwadze, że aby postać Charlie w pełni czerpała przywileje ze swoich przedmiotów, potrzebuje na prawdę dużo Oczu Jeleniocyklopa. Co prawda wytworzone już bronie znacznie pomagają jej w pokonaniu gigantów, jednak czasem warto przyzwać Jeleniocyklopa w momencie ataku np. Borsukoniedźwiedzia, zamiast ubijać potwory specjalnymi brońmi. Są bowiem niezykle cenne i nie ma sansu zużywać Ocznego Berła, aby zdobyć kolejne Oko Jeleniocyklopa. Czasem warto wezwać Jeleniocyklopa i po prostu ubić go tradycyjnie, aby zwiększyć zasób jego oczu, na wypadek jakiejś nieoczekiwanej sytuacji.

Gloomy
Co poza tym? Ponure Psy Gończe zostaną dodane już w tej aktualizacji. Pojawią się wiosną i znacznie zredukują zdrowie psychiczne twojej postaci. Ze wszystkich Psów Gończych, to fioletowe posiadają największą aurę poczytalności. Oprócz tego wpływają na status przemoczenia postaci. Nie należy zatem przedłużać walki z nimi, gdyż same w sobie oraz przemoczenie podczas walki z nimi, momentalnie doprowadzi do pojawienia się agresywnych halucynacji. Można spotkać je podczas trwania wiosny, analogicznie do Żółtych Psów po spotkaniu Warga, podczas standardowego ataku oraz przy kopcach. Posiadają specjalny drop zwany Runą Klejnotu (30%). Ma ona magicze właściwości. Postać ma szansę na pozyskanie każdego rodzaju klejnotu, gdy wcześniej zakopie i odkopie runę. Jest to 30% szansy na standardowe klejnoty (żółty, czerwony, niebieski), 3% szansy na rzadszy (fioletowy, pomarańczowy, zielony), a także 1% szansy na tulecyt, co czyni go materiałem odnawialnym, jednak szansa na jego pozyskanie jest na prawdę nikła.

Jak walczyć z psami? Przede wszystkim należy szybko przeprowadzić walkę i wysuszyć się zaraz po niej. W miarę możliwości należy unikać ugryzienia przez fioletowego psa, gdyż jedno ugryzienie zwiększa status przemoczenia postaci o 5. Warto używać broni dystansowych.

Dodatkowo wszystkie postaci będą miały dostęp do budowy Psiegu Mózgu oraz Kościanego Fletu. Ten pierwszy pozwala postaci przez krótką chwilę poczuć się członkiem stada psów gończych. Bestie nie tylko nie zaatakują postaci, ale także będą jej bronić. Dodatkowo postać rzuci się do obrony psa, który zostanie zaatakowany przez inne stworzenie. Mózg nie pomaga w przypadku standardowego ataku psów. Bestie nie dadzą się oszukać i postać będzie musiała najpierw je zgubić, aby dopiero wtedy włożyć nakrycie głowy i wmieszać się w tłum psów. Kościany Flet natomiast pozwala postaci trzykrotnie przesunąć czas ataku psów. Zamiast obawiać się ataku podczas dalekiej wyprawy, można otoczyć się pułapkami i wezwać psy w dogodnej chwili. Następny atak jest wymuszony i czas do następnego resetuje się. Innymi słowy, mając ten instrument, można w dużym stopniu kontrolować ataki psów. Dodatkowo można przyzywać psy częściej, aby zwiększyć szansę na pozyskanie klejnotów.

Pojawi się także specjalny przedmiot zwany Księgą Pór Roku. Każda postać będzie mogła ją znaleźć, jednak tylko Thunder, Charlie, Maxwell i Wickerbottom będą mogli z niej skorzystać. Pozwala ona za cenę 6 pomarańczowych klejnotów przeskoczyć niedogodną porę roku. Znalezienie jej nie będzie proste. Nie pojawi się na świecie zawsze, a do tego posiada strażników w postaci różnokoloworych psów.

Aktualizacja może pojawić się na steamie w każdej chwili. Do tego zniknie problem z "Out of Date", na które narzekało parę osób. Kiedy zostanie udostępniona, na blogu pojawi się o tym informacja, a także artykuł o modyfikacji zostanie wzbogacony o nowe dane. Zatem pozdrawiam i to tyle na dziś.

Aktualizacja 20.08.2014r:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=282608905

Charlie oraz wszystkie opisane wyżej dodatki są już dostępne na steam. Na chwilę obecną wszystkie moje kreacje opublikowane są w jednej, dużej modyfikacji. Tymczasem trwają już pracę nad kolejną postacią. Będzie to żywiołak wody znany pod pseudonimem Wave Vast. Więcej informacji wkrótce. Zapraszam do przetestowania postaci Charlie i życzę miłej gry.

Aktualizacja 28.08.2014r: 

Prace nad postacią Wave Vast'a oraz zmian dotyczących rozgrywki, które ma dodać najbliższa aktualizacja modyfikacji "Thunder Party", niebawem zostaną zakończone. Poza samym żywiołakiem, o którym wspomnę innym razem pojawią się rzadkie Różowe Klejnoty. Będą one potrzebne do wytworzenia Antycznych Artefaktów wysokiej jakości oraz do zapewnienia postaciom większego komfortu przetrwania.

Pinkgemandwave
Modyfikacja doda do gry nowy element świata, który nazwałem "Skarbem Starożytnych". Pojawi się na każdym świecie w losowej lokacji i będzie zawierać jedną sztukę Różowego Klejnotu otoczonego przez bazaltowy mur.

Prawdziwi szczęśliwcy będą mogli znaleźć w swoim świecie dwa takie elementy. Czasem dodatkowy pojawiać się będzie w okolicy cmentarza.

Istnieje kilka metod, aby zdobyć pozornie nieosiągalny klejnot. W normalnych warunkach nie będzie bowiem można przekroczyć bazaltowego ograniczenia. Trzeba będzie posłużyć się pewnym artefaktem (o ile wcześniej zdobyliśmy już jeden z takich klejnotów) lub Berłem Leniwego Podróżnika, co nie należy do najprostszych zadań, jednak zapewniam, że będzie warte fatygi.

Dodatkową metodą pozyskania Różowych Klejnotów będą Ponure Psy Gończe. Wypadająca z nich Ruda Klejnotów będzie od teraz mogła przekształcić się w nowy rodzaj kryształu (1%). Tulecyt nie będzie już możliwy do pozyskania z Magicznej Dziury. Szanse na pozyskanie klejnotu tą metodą są znikome, jednak czynią go surowcem odnawialnym.

Dodana grafika przedstawia Wave Vast'a - postać żywiołaka wody przy Skarbie Starożytnych. Po następnej aktualizacji bloga można spodziewać się wydania aktualizacji modyfikacji "Thunder Party" na steam'ie. Pojawi się ona najpewniej jeszcze w tym tygodniu.

Aktualizacja 29.08.2014r: 

Postanowiłem nie zdradzać specjalnych atrybutów i zdolności Wave Vast'a przed jego publikacją. Powiem jedynie, że z racji tego, że jest stworzony praktycznie z samej wody, to będzie mocno zależny od warunków pogodowych. 

Wavevastbigportrait
W menu wyboru postaci uwzględniłem trzy jego główne cechy, jednak stanowią one jedynie niewielki element wszystkich jego umiejętności. Postaram się szczegółowo opisać je w artykule o tej postaci, gdy tylko zostanie wydana.

Aktualizacja 01.09.2014r: 

Najnowsza aktualizacja modyfikacji jest już dostępna na steam. Zapraszam do gry i życzę miłej zabawy z nowymi elementami rozgrywki.  

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=282608905

Do tego polecam poniższy mod dla tych, którzy używają dodatkowych slotów na amulaty i zbroje, gdyż jest kompatybilny z modyfikacją "Thunder party":

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=308752971

Aktualizacja 04.09.2014r: 

Mała aktualizacja modyfikacji.

Naprawiony został błąd Różowego Amuletu. Teraz nie trzeba już wychodzić do menu gry po każdym jego założeniu/zdjęciu.

Dodana została także nowa broń dla Thundera. Nie wprowadza niczego nowego, jedynie usprawnia istniejące już narzędzie walki. Jest to swego rodzaju hołd dla mojej ulubionej broni w DS. Została ulepszona pod wieloma względami. Zwiększyłem jej wydajność oraz mocno wzmocniłem sam efekt. Polecam przetestowanie samemu.

Aktualizacja 08.09.2014r:

Podczas pracy nad ostatnią postacią z mojej modyfikacji, równolegle próbuję swoich sił z dodaniem do gry nowego giganta. Będzie to dziewięciooki potwór, zwierzątko Charlie o imieniu Gauger. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to postać ta będzie w przyszłości przywoływać go za pomocą Przeklętej Księgi zamiast Jeleniocyklopa. Innymi słowy będzie to gigant dostępny tylko dla niej (DLC together pozwoli innym postaciom na spotkanie go).

Gauger
Dodaję w tym wpisie szybki koncept art Gaugera. Już teraz mogę zdradzić, że będzie bardzo agresywny wobec większości mobów i postaci oraz będzie latał.

Jeszcze nie wiem, czy ukończę pracę nad nim przed ostatnią postacią. Możliwe, że tak, ale to jeszcze nic pewnego. Dla ciekawych mogę zdradzić, że najnowszy bohater będzie żywiołakiem ognia. Szykuje się gorąca rozgrywka. 

Aktualizacja 18.09.2014r:

Witam wszystkich śledzących rozwój mojej modyfikacji "Thunder Party". W trakcie pracy nad aktualnym materiałem, pozwoliłem sobie na małą aktualizację dodającą dwa magiczne amulety. Jest to biały amulet szczęściarza oraz czarny amulet nasycający. Planuję niebawem dodać biały klejnot, który zastąpi w przepisie na Amulet Szczęścia mandragorę, jednak na razie to ona jest potrzebna do jego wyprodukowania.

Oprócz tego postać Charlie została delikatnie udoskonalona. Mianowicie nie może ona teraz włożyć na slot swojej głowy Kapelusza Pająka.

Aktualizacja 25.09.2014r:

Postać Żywiołaka Ognia - Fireball'a pojawi się na steam'ie jeszcze w tym tygodniu (przynajmniej postaram się, aby tak było). Dołączam obrazek z jego wyglądem w grze.

Fireball preview
Pomimo posiadania statusu żywiołaka ognia, Fireball nie należy do energetycznych postaci. Jest niezwykle infantylny, nie zważający na zagrożenia oraz jego sposób myślenia i działania są nieco powolne. Te cechy będą miały największy wpływ na samą rozgrywkę tym bohaterem. Nie oznacza to jednak, że gra nim będzie nudna. Fireball posiada także wiele pozytywnych cech, które ułatwią mu przetrwanie. Będzie także zdolny do wytworzenia kilku niezwykłych przedmiotów..

Aktualizacja 27.09.2014r: 

Postać Fireball'a przeszła pomyślnie wszystkie beta testy. Pozostało jedynie wprowadzić jeszcze część cytatów (co jest najbardziej męczące). Pojawi się na steam'ie jeszcze dziś lub jutro w godzinach około południowych. Teraz pora na krótki opis postaci. Bardziej rozbudowany pojawi się wkrótce w artykule o modyfikacji.

FIreball preview
Podstawową cechą Fireballa jest jego ogniste ciało. Postać ta nie może zejść poniżej 50 stopni Celsjusza. Oznacza to całkowitą swobodę ruchów w trakcie trwania zimy, jednak poważne problemy w trakcie trwania lata. Fireball bardzo lubi się schładzać. Może się zdarzyć, że przegrzeje się nawet podczas jesieni czy wiosny. Podczas lata jednak trzeba być szczególnie ostrożnym. Fireball potrafi wykorzystać temperaturę swojego ciała do pieczenia mięsa i roślin bez potrzeby budowania ogniska. Oprócz tego zdolność ta całkowicie odświeża po upieczeniu nawet mocno nadgniłe składniki, co pozwala dłużej cieszyć się przydatnym do spożycia pokarmem. Także ogień nie robi mu najmniejszej krzywdy.

Fireball ponad wszystko na świecie upodobał sobie marchewki. Warzywa te w wersji surowej oraz pieczonej zapewniają tej postaci bardzo wysokie premie do statystyk. Jest to niezwykle przydatna cecha, zważywszy na łatwodostępność i gęstość występowania tego pokarmu. Mania Fireballa sięga tak głęboko, że jest on w stanie przywoływać marchewki.

Posiada także zdolność wytworzenia Wiecznego Płomienia. Jest to trudne i skomplikowane, jednak zapewniam, że warte fatygi. Z Wiecznego Płomienia można wytworzyć Niegasnącą Pochodnię oraz Niegasnącą Latarnię, które czynią tę postać idealną do walki z mrokiem zarówno w jaskini, jak i wnocy, czy w trybie "zgaszone światła".

Postać ta byłaby z tymi cechami niezwykle potężna, jednak moc Fireball'a to nie wszystko czym obdarzyła go natura. Żywiołak ten jest absolutnie beztroski i nawet w sytuacji zagrożenia życia nie skupia się na sytuacji. W walce biorą udział raczej jego wrogowie, niż on sam. Wyprowadzenie kilku skutecznych ciosów kosztuje go ogromną ilość czasu. Nawet ogłuszony atakiem pająk będzie w stanie skontrować jego atak, zanim Fireball zorientuje się, że powinien zaatakować ponownie. W walkach grupowych żywiołak ten jest niemal skazany na porażkę i musi radzić sobie inaczej. Na pojedynczych wrogów może stosować kitting, jednak nawet tak powolne stworzenie jak Drzewiec otrzyma od niego tylko jeden cios, zanim przeciwnik skontruje. Powoduje to, że walki tej postaci trwają znacznie dłużej, co w przypadku gigantów odejmujących poczytalność, jest bardzo poważnym zagrożeniem. Także statystyki Fireballa są najniższe spośród wszystkich postaci z modyfikacji "Thunder Party". Oznacza to grę pełną plusów i udogodnień, jednak nadal z wysokim utrudnieniami i konsekwencjami. Będzie natomiast wspaniałym uzupełniaczem drużyny po wyjściu DLC Together.

Najnowsza aktualizacja doda postać Fireballa, Białe Klejnoty oraz delikatnie zmodyfikuje efekt trzęsienia ziemi. Polecam wybadać to samemu, gdyż to ciekawe zjawisko (być może ułatwiające grę, jednak myślę, że to nadal nie będzie OP).

Aktualizacja 27.09.2014 b:

Stało się. Wszystkie cztery postacie są wreszcie dostępne na steam'ie. Możliwe, że będę jeszcze udoskonalał tą modyfikację, jednak teraz czas na nowe.

Thunder Party jest dostępne pod linkiem:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=282608905

Swoją pracą ubiegłem pojawienie się DLC Together, jednak modyfikacja ta została stworzona właśnie pod ten dodatek, dlatego zostanie zaktualizowana po jego wyjściu. Thunder, Charlie, Wave Vast i Fireball będą jeszcze podbijać świat Don't Starve uzupełniając się wzajemnie. Zapraszam zatem do gry.

Aktualizacja 20.10.2014:

Postanowiłem umieścić na moim blogu informację, że pakiet Thunder Party doczeka się piątej postaci. Postaram się ukończyć ją jeszcze przed wyjściem alfy DS Together, jednak może mi z nią zejść odrobinę więcej czasu. Zamysł tej postaci pojawił się w mojej głowie wraz z pozostałymi, jednak nie byłem wtedy w stanie jeszcze ogarnąć zbyt wymagającego kodu skryptowego. Aktualnie znam już wszystkie potrzebne dane i rozpoczynam pracę.

Dla zainteresowanych zdradzę, że nie będzie to ostatni z żywiołaków. Będzie to jeden z największych wrogów Thundera, którym rozgrywka z pewnością będzie bardzo nietypowa.

Więcej informacji już wkrótce...

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.