MOD IS AVAILABLE!

IMIĘ: Cloudy 

Przezwisko: The Steam

Motto: Jestem parą wodną!

hP: 30(boost max to 80)

Sanity: 200

Hunger: 150

Itemy startowe: 1 Woda Cloudy'ego (Cloudy Water)

Cloudy jest parą wodną, co pociąga za sobą różne konsekwencje. Po pierwsze: bardzo mała ilość zdrowia. Może się to wydawać strasznie zaniżone, ale nie do końca - jako, że jest gazem, przyjmuje o 60% mniej obrażeń od każdego przeciwnika. Cloudy ma przezroczystą grafikę, widać przez niego otoczenie. Może przenikać przez struktury, co pozwala np. na otoczenie całej bazy murem. 

Cloudy posiada system levelowania, w celu podwyższenia jego niewielkiej ilości zdrowia. Jedząc Lód, dodaje sobie po 1 punkcie maksymalnego zdrowia i może maksymalnie ulepszać się do 50 pkt. Jedząc Wodę Cloudyego, dodaje sobie po 1 punkcie i dociąga do 60 pkt. Następnie może ulepszać się Lodami Arbuzowymi, + 5 pkt. za każdy, maksymalnie do 70, oraz Mandragorą, + 10 pkt., do 80 maksymalnie. Wszystkie te przedmioty są po części związane z wodą, poza Mandragorą, która po prostu jest "magiczna". Po osiągnięciu maksymalnego poziomu żaden z powyższych przedmiotów nie będzie nam podwyższał zdrowia maksymalnego.

Cloudy uwielbia również deszcz, dlatego grając nim, warto zacząć wiosną. Jest u niego usunięty efekt przemoczenia, to znaczy, że postać nie będzie przemakała > > > zamarzała. Wydaje mi się, że przedmioty w eq nadal przemakają, ale postaram się to zmienić. Kiedy pada deszcz, Cloudy przestaje być głodny i szalony (natychmiastowy podskok statystyk do maxa) i ma szybką regenerację poczytalności. Jest też wtedy bardzo szybki, i przyjmuje o 80% mniej obrażeń od przeciwników.

Cloudy ma swój specjalny startowy przedmiot, Wodę Cloudy'ego. Może ona też wypaść z każdego stworzenia, przy czym w przypadku Bossów, Mermów i Żab jest to 80% szans, a w przypadku reszty - 5%. Póki co Woda Cloudyego nie ma zastosowania (poza levelowaniem), można ją zjeść. W przyszłości będzie można z niej robić różne przedmioty, np. Berło Wywołania Deszczu. Ale to w aktualizacjach :)

AKTUALIZACJA 0.9.2

- Gazowe Pułapki Cloudyego. Wytwarzanie 1 Cloudy Water 1 Zgnilizna, zadaje 250 obrażeń, jest jednorazowa, stakuje się do 5

- Zwiększone obrażenia od ognia

- Możliwość regeneracji zdrowia w stawach

- Spowolnienie zimą

PLANOWANE ZMIANY

- problem ulatniania się latem ( z Cloudyego będą wypadać fragmenty jego ciała (Cloudy Steam), które będą miały zupełnie nową animację)

- Berło Wzywania Chmur

- nowy Bank i animacja do Cloudy Water

No cóż, teraz tylko czekamy. 

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.