Chodzi mi o możliwy multiplayer w Don't Starve i jeden z (może) dobrych pomysłów na tryb gry. Otóż gra zaczyna się normalnie- wybieramy postać i wchodzimy do świata, jednak nie budzimy się na normalnej wyspie jednak małej wysepce w której po prawej jest znak z napisem czerwoni ,a po lewej niebiescy (może być więcej do wyboru) i gdy wybieramy jeden z znaków(bardziej realny jest portal ale może być i znak) jesteśmy teleportowani do danej bazy która nie jest większa od muru który można zbudować z 40 sztuk murów. Gracze muszą ją rozbudować tak aby ta pomieściła wszystkich graczy i ochroniła ich przed atakami potworów (psy gończe itd. powinny być ustawione na max lub trochę mniej) i graczy zespołu przeciwnego. Można oczywiście rozwijać się tak jak w singlepayer. Trzeba zarządzać surowcami tak aby ich wystarczyło... (to aktualnie wszystko, jednak przedstawię wam kilka pomysłów totalnie epickich: Realne:

1.mnóstwo namiotów przeznaczonych dla wszystkich graczy,

2.mnóstwo suszarni, garnków i palenisk przy namiotach,

3.grupowa obrona i obrona przed najeźdźcami,

4.patrolowanie niewielkimi grupami okolicy,

5.walka o surowce,

6.oblężenia,

7.plagi głodu i inne,

8.wspólne najazdy na bazy wroga,

9.rozwój współpracy,

10.zaangażowanie w sprawy własne i całej grupy,

11.logiczne myślenie,

12.walka o ważne punkty na mapie np.: jaskinie i tunele robaka,

13.ciągłe umacnianie zdobytych przez grupę miejsc,

14.zastawianie pułapek na przeciwnika i wiele, wiele innych!!!!

PS: proszę o komentowanie moich pomysłów oraz wstawianie własnych dzięki którym rozgrywka mogłaby stać się przewspaniała!

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.