Berło leniwego podróżnika  (ang. The Lazy Explorer) – jedno z sześciu bereł jakie można stworzyć. Żeby je stworzyć potrzeba 2 pomarańczowych klejnotów, 1 laski i 2 koszmarnych paliw. Aby utworzyć owe berło musimy stać przy antycznej stacji pseudonauki. Przepis nie zapamiętuje się w pamięci naszej postaci. Może też być łupem z antycznej stacji pseudonauki. Założony zwiększa szybkość gracza o 25% oraz pozwala się teleportować na krótkie odległości za pomocą PPM (prawego przycisku myszy). Do aktywacji niezbędne jest posiadanie zdrowia psychicznego o wartości 15 lub większej, w przeciwnym razie berło nie zadziała, ponieważ jak można się domyślić odbiera 15 punktów zdrowia psychicznego za każde użycie.

Ognisko teleportacji.pngWykorzystanie[]

  • Eksploracja - Berło służy do znacznego przyśpieszenia eksploracji. Ma to zastosowanie zarówno na powierzchni, gdy sąsiadujące biomy oddziela długa linia brzegowa oraz w jaskini, które (od aktualizacji 20 sierpnia) są w wielu miejscach poprzecinane otchłanią.
  • Ucieczka - Podczas walki, zwłaszcza z naczelnymi przeciwnikami, berło może posłużyć jako prosta ucieczka z walki. Berło leniwego podróżnika może pełnić w tym przypadku tą samą rolę co teleportacyjne berło, jednak berło leniwego podróżnika wymaga znacznie mniejszej ilości surowców do stworzenia i sami wybieramy miejsce teleportacji.
  • Walka - W walce berło jest niezniszczalne, zadaje jednak tak niskie obrażenia (mniej więcej takie jak Laska), że nie opłaca się używać go do zabijania agresywnych stworzeń. Można wykorzystać je do uśmiercenia Glommera lub Chestera. Można jej użyć do zniszczenia np. opustoszałego kokonu pająków, nie marnując cennych, mało wytrzymałych broni.

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.pngKoszmarne paliwo.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngKoszmarne paliwo.pngMiejsce w ekwipunku tło.png Laska.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngPomarańczowy klejnot.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngPomarańczowy klejnot.pngInterface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngBerło leniwego podróżnika.png

Wypełniacz.png Ciekawostki[]

  • Zanim berło zostało oficjalnie dodane do gry, miało inna animację użycia, oraz nie miało żadnego efektu. Gdy postać próbowała je użyć, pojawiał się komunikat Auć, Nie sądzę że jest już gotowe.

Niebieski klejnot.png Galeria[]