FANDOM

Bawoli róg (ang. Beefalo Horn) – przedmiot wypadający z bawołów, który pozwala graczowi na zwabienie stada (maksymalnie 5 bawołów), aby podążało za nim. Początkowo zwierzęta podążały za graczem przez resztę dnia, jednak obecnie czas ten uległ skróceniu. Może zostać użyty dziesięć razy w ciągu dwudziestu sekund. Jeżeli zostanie użyty w nocy bawoły obudzą się, jednak nie będą podążać za graczem. Bawoli róg może zostać również użyty do uspokojenia bawołów, które zostały sprowokowane. Możemy przyzwać również bawoły w okresie godowym, należy jednak pamiętać o dystansie. Podążające za nami bawoły da się zaatakować jedynie za pomocą klawisza Ctrl.

BawółSkutki użyciaEdytuj

  • Podczas zwabienia stada, bawoły poruszają się z normalną prędkością.
  • Zazwyczaj nie atakują nieprzyjaznych stworzeń, chyba że są w okresie godowym.
  • W momencie kiedy dorosłe bawoły się poruszają, za nimi podążają ich młode.

Ognisko teleportacjiWykorzystanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Bawola sierśćMiejsce w ekwipunku tło Bawoli rógInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoBawoli kapelusz

DyskusjaCytaty postaciEdytuj

Wilson portretWilson - "It sounds like a beefalo tuck in there." - "To brzmi, jakby schował się tam bawół."

Willow portretWillow - "I can hear those hairy beast inside." - "Słyszę wewnątrz tę włochatą bestie."

Wendy portretWendy - "It sounds like there's a beefalo trapped inside." - "Brzmi jakby w środku był uwięziony bawół."

Wolfgang portretWolfgang - "Is hair-cow horn. Wolfgang hear hair-cow." - "To róg włochatej krowy. Wolfgang słyszy włochatą krowę."

WX-78 portretWX-78 - "UNHYGENIC"- "NIEHIGIENICZNE"

Wickerbottom portretWickerbottom - "It sounds like beefalo field in there." - "To brzmi jak bawół stojący tutaj."

Wes portretWes – "..."

Woodie portraitWoodie - "I don't know if I should put my mouth on that." - "Nie wiem, czy powinienem do tego przykładać usta."

Maxwell portretMaxwell - "Call forth the beasts!" - "Naprzód, bestie!"

Wigfrid portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Wigfrid - "Makes me löng för battle." - "Sprawia, że pragnę walki."

Webber portret (RoG)Panowanie Gigantów (DLC) Webber - "If this makes the mating call we're in trouble." - "Jeśli okaże się, że ten róg imituje odgłos godowy, będziemy w dużych tarapatach."

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Bawoli róg