Amulet wskrzeszenia (ang. Life Giving Amulet) – przedmiot, który może zostać stworzony lub wykopany z grobu za pomocą łopaty, z szansą 3,46%. Tworzy się go z 1 czerwonego klejnotu, 3 złotych samorodków oraz 2 koszmarnych paliw. Wymagany jest presticylindrator do skonstruowania prototypu.

Deski.pngZastosowanie[]

Amulet może być założony na miejsce w ekwipunku przeznaczone na zbroje, aby "chronić gracza przed śmiercią". Wykonane lub wykopane amulety będą znikać pojedynczo w momencie śmierci gracza, ale jedynie kiedy będą przez niego założone. Jeżeli amulet nie będzie założony, a gracz zginie, wtedy nie zostanie on wskrzeszony. Podczas wskrzeszania postać uniesie się, a z amuletu wydobędą się 3 promienie. Założony amulet regeneruje zdrowie postaci, tracąc swoją wytrzymałość.

Podczas wskrzeszania amulet usypia okoliczne potwory. Najlepiej wykorzystać czas, kiedy śpią, aby pozbierać wszystkie przedmioty, które postać upuściła podczas śmierci. Umierając w nocy, wskrzeszenie nastąpi o poranku. W drodze do wskrzeszenia amulet jest rzeczą pierwszorzędną, przykładowo posiadając mięsną kukłę lub aktywowany kamień próby, to amulet ożywi postać.

Rozbitkowie (DLC).pngRozbitkowie[]

W DLC - Rozbitkowie amulet wskrzeszenia można wyłowić za pomocą sieci.

Razem (DST).pngDon't Starve: Razem[]

W Don't Starve: Razem będąc w postaci ducha można się wskrzesić amuletem, nawiedzając go.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.png Samorodek złota.png

×3

Miejsce w ekwipunku tło.png Koszmarne paliwo.png

×2

Miejsce w ekwipunku tło.pngCzerwony klejnot.pngInterface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngAmulet wskrzeszenia.png

Papirus.pngPorady[]

  • Jeżeli wrogowie jedzą pewien rodzaj pożywienia, całe zgromadzone w ekwipunku może zostać przez nie skonsumowane, kiedy gracz jest w trakcie wskrzeszania. Aby temu zaradzić, wystarczy trzymać jedzenie w plecaku;
  • najlepiej jest używać amuletu w sytuacjach krytycznych, kiedy gracz wie, że nie ma szans wygrać z dużą grupą przeciwników.

Mięsna kukła.pngSkutki wskrzeszenia[]

  • Zdrowie.png jest ustawione na 50
  • Głód.png jest ustawiony na 2/3 maksymalnej wartości
  • Zdrowie psychiczne.png jest ustawione na 1/2 maksymalnej wartości

Pusty ekwipunek (Przedmioty można znaleźć w miejscu śmierci).

Niebieski klejnot.pngGaleria[]