Amulet konstruowania (ang. Construction Amulet) – przedmiot, który można stworzyć z zielonego klejnotu, 2 sztuk tulecytu i 3 koszmarnych paliw. Prototyp amuletu wymaga co najmniej uszkodzonej antycznej stacji pseudonauki. Kiedy postać założy ten amulet, może wytwarzać przedmioty z połowy potrzebnych do tego pierwotnie surowców. Odnawia poczytalność o 2 punkty na minutę. Może być też łupem z antycznej stacji pseudonauki.

Maszyna Nauki.pngWytwarzanie[]

Miejsce w ekwipunku tło.pngTulecyt.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngTulecyt.pngMiejsce w ekwipunku tło.png Koszmarne paliwo.pngMiejsce w ekwipunku tło.png Koszmarne paliwo.pngMiejsce w ekwipunku tło.png Koszmarne paliwo.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngZielony klejnot.pngInterface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngAmulet Konstruowania.png

Deski.pngZastosowanie[]

  • Amulet posiada 5 użyć, jest bardzo rzadkim przedmiotem.
  • Wymaga zielonego klejnotu i wartościowego tulecytu.

Zasadniczo, każdym razem, gdy nosząc amulet stworzymy jakiś przedmiot, w naszym ekwipunku pozostaje połowa surowców potrzebnych do stworzenia pożądanego schematu. Używając amuletu należy zastanowić się czy przedmiot czy struktura, które tworzymy, są warte 1/5 zielonego klejnotu, 2/5 tulecytu oraz 3/5 koszmarnego paliwa. Drugim faktem związanym z używaniem tego amuletu, jest konieczność pokonania długiej i niebezpiecznej drogi przez jaskinię oraz przez większą część ruin, aby dotrzeć do antycznej maszyny pseudonauki. Ostatnim czynnikiem jest używanie tulecytu do wytworzenia amuletu. Obecnie tulecyt jest nieodnawialnym surowcem (poza istniejącą możliwością ponownego generowania jaskini i szansą na wypadnięcie zielonego klejnotu z kłębowisk w DLC), który zebrany ze wszystkich miejsc w ruinach, nie wystarcza na stworzenie każdego z artefaktów. Amulet ten może pomóc zachować tulecyt, do stworzenia nieznacznie większej ilości artefaktów w antycznej maszynie pseudonauki.

Dyskusja.svgCytaty postaci[]

Wilson portret.pngWilson - "Just when I thought I couldn't get any better." - "Kiedy zaczynałem myśleć, że lepiej być nie może."

Willow portret.pngWillow - "I feel my mind open when I wear it." - "Czuję, że mam otwarty umysł, kiedy to zakładam."

Wendy portret.pngWendy - "A flash of brilliance!" - "Błysk geniuszu!"

Wolfgang portret.pngWolfgang - "What is this thing?" - "Czym jest ta rzecz?"

WX-78 portret.pngWX-78 - "ERROR: UNKNOWN" - "BŁĄD: NIEZNANE"

Wickerbottom portret.pngWickerbottom - "I don't know what that is." - "Nie wiem co to jest."

Wes portret.pngWes - "..."

Woodie portrait.pngWoodie - "I've always been better at cuttin' anyways." - "I tak to ja jestem lepszy w cięciu."

Maxwell portret.pngMaxwell - "I swear I don't normally need this." - "Przysięgam, że normalnie tego nie potrzebuję."

Wigfrid portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Wigfrid - "Enhanced emerald crafting skills!" - "Szmaragdöwy ulepszacz zdölności rzemieślniczych!"

Webber portret (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png Webber - "Time to build!" - "Czas coś zbudować!"

Wypełniacz.pngCiekawostki[]

  • Ma ten sam kształt, co amulet wskrzeszenia. Jest to zapewne spowodowane podobieństwem pomiędzy materiałami potrzebnymi do ich wykonania, tj. czerwonym i zielonym klejnotem;
  • od samego noszenia, nie zużywa się, dlatego jego dodatkowym zastosowaniem jest niezniszczalna funkcja regenerowania zdrowia psychicznego. Należy jednak pamiętać, że uniemożliwia to nam noszenie zbroi bądź innych przedmiotów przeznaczonych na slot torsu;
  • kiedy go nosimy, przy zakładce wytwarzania któregoś z przedmiotów nie wyświetla się mniejsza ilość materiałów, za to jest obecna ikonka amuletu. 

Niebieski klejnot.pngGaleria[]