Don't Starve Wiki
Advertisement
32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisana w nim zawartość nie znajduje się domyślnie w grze.

3 tweaks pack (pl. Paczka trzech poprawek) – zestaw trzech pomniejszych modyfikacji urozmaicających rozgrywkę. Są to:

  • Inspection fix
  • Odnawialny Minotaur
  • Świetliki w kłębowiskach

SzczękaInspection fix[]

Inspection fix (pl. Naprawienie inspekcji) – naprawia wszystkie cytaty postaci (także tych z modów). Poprawia m.in. cytat, który wypowiadają postacie, kiedy dana akcja się nie uda ("Nie mogę tego zrobić!") na odpowiedni, oryginalny cytat. Dodatkowo kwestie dotyczące grobów też się zmieniają.

Antyczny strażnikOdnawialny Minotaur[]

Odnawialny Minotaur (ang. Renewable Minotaur) – pozwala na wskrzeszenie minotaura, jeśli już jednego wcześniej pokonaliśmy. Wystarczy, że włożymy do dużej zdobionej skrzyni fioletowe klejnoty w rogi, koszmarne paliwo na krawędziach i świetlistą jagodę w sam środek. Teraz uderzamy młotkiem w daną skrzynię, a strażnik sam się wskrzesi.

ŚwietlikiŚwietliki w kłębowiskach[]

Świetliki w kłębowiskach (ang. Fireflies in tumbleweeds) – pozwala na zdobycie świetlików poprzez przeszukanie kłębowiska. Domyślna szansa na znalezienie to 1%, lecz w opcjach modyfikacji można to zmienić.

Dodatkowe informacje[]

Każdą z tych pomniejszych modyfikacji można wyłączyć lub włączyć w konfiguracji modyfikacji

Advertisement