FANDOM

32px-BlueprintTen artykuł dotyczy modyfikacji. Oznacza to, iż opisywane w nim przedmioty, stworzenia, struktury lub zmiany nie mają nic wspólnego z normalną wersją gry.
3 tweaks pack (pl. Paczka trzech poprawek) – zestaw trzech pomniejszych modyfikacji urozmaicających rozgrywkę. Są to:
  • Inspection fix
  • Odnawialny Minotaur
  • Świetliki w kłębowiskach

SzczękaInspection fixEdytuj

Inspection fix (pl. Naprawienie inspekcji) – naprawia wszystkie cytaty postaci (także tych z modów). Poprawia m.in. cytat, który wypowiadają postacie, kiedy dana akcja się nie uda ("Nie mogę tego zrobić!") na odpowiedni, oryginalny cytat. Dodatkowo kwestie dotyczące grobów też się zmieniają.

Antyczny strażnikOdnawialny MinotaurEdytuj

Odnawialny Minotaur (ang. Renewable Minotaur) – pozwala na wskrzeszenie minotaura, jeśli już jednego wcześniej pokonaliśmy. Wystarczy, że włożymy do dużej zdobionej skrzyni fioletowe klejnoty w rogi, koszmarne paliwo na krawędziach i świetlistą jagodę w sam środek. Teraz uderzamy młotkiem w daną skrzynię, a strażnik sam się wskrzesi.

ŚwietlikiŚwietliki w kłębowiskachEdytuj

Świetliki w kłębowiskach (ang. Fireflies in tumbleweeds) – pozwala na zdobycie świetlików poprzez przeszukanie kłębowiska. Domyślna szansa na znalezienie to 1%, lecz w opcjach modyfikacji można to zmienić.

Dodatkowe informacjeEdytuj

Każdą z tych pomniejszych modyfikacji można wyłączyć lub włączyć w konfiguracji modyfikacji