FANDOM

Żółty klejnot (ang. Yellow Gem) – klejnot, który można znaleźć w ruinach. Służy do stworzenia gwiezdnego berła, które przywołuje miniaturową gwiazdę, dającą ciepło i światło, oraz do stworzenia amuletu magiluminescensji, który oświetla drogę i przyspiesza postać. Jest mała szansa, że zostanie wykopany ze stalagmitu.
Żółty klejnot można otrzymać niszcząc kilofem antyczny pomnik, antyczną statuę głowy, młotem pozostałości, zepsutych mechanicznych i otwieranie zdobionych skrzyń oraz dużej zdobionej skrzyni.

Panowanie Gigantów (DLC) Panowanie GigantówEdytuj

W DLC - Panowanie Gigantów istnieje nowa możliwość pozyskania klejnotów, mianowicie kłębowisko. Jest na to jednak tak bardzo mała szansa (0,01%), że praktycznie nie zmienia ilości pozyskiwanych klejnotów. Mimo tego, sprawia to, że kryształ jest przedmiotem odnawialnym.

Razem (DST) RazemEdytuj

W DLC - Razem istnieje kolejna możliwość pozyskania żółtego klejnotu. Jest on łupem z potwora naczelnego - muchosmoka. Klejnoty wypadają z niego w ilości 1 do 2.

Ognisko teleportacji WykorzystanieEdytuj

Miejsce w ekwipunku tło Żółty klejnot

×2

Miejsce w ekwipunku tło Żywa kłoda

×2

Miejsce w ekwipunku tłoKoszmarne paliwo

×4

Interface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoGwiezdne berło
Miejsce w ekwipunku tło Tulecyt

×2

Miejsce w ekwipunku tło Koszmarne paliwo

×3

Miejsce w ekwipunku tłoŻółty klejnotInterface arrow rightMiejsce w ekwipunku tłoŻółty amulet

Wypełniacz CiekawostkiEdytuj

  • Esencją żółtego klejnotu jest światło, jego przeciwieństwem jest fioletowy klejnot.