Ładny parasol (ang. Pretty Parasol) – przedmiot dostępny dla posiadaczy rozszerzenia DLC - Panowanie Gigantów. Tworzy się go z 4 patyków, 3 ściętych traw i 6 płatków. Jest to przedmiot dostępny od samego początku, co oznacza, że nie trzeba stać przy żadnej maszynie, aby go wytworzyć. Ładny parasol jest łatwiejszy do skonstruowania niż parasol, lecz zapewnia dwukrotnie mniejszą ochronę przed skutkami deszczu. Jednakże, w przeciwieństwie do parasola, ładny parasol odnawia 2 punkty poczytalności na minutę.

Podczas trwania lata ładny parasol opóźnia o 120 sekund wzrost przegrzania. Gnije po 2 dniach. Można go użyć jako paliwo do zwyczajnego i endotermicznego obudowanego ogniska, by przedłużyć czas palenia o 90 sekund, lub do normalnego i ochładzającego ogniska, aby przedłużyć ten czas o 45 sekund. Ładny parasol nie jest bronią i uderzanie nim przeciwników zadaje domyślne obrażenia, tak jak przy użyciu pięści (10 punktów).

Maszyna Nauki.png Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

Miejsce w ekwipunku tło.png Patyki.png

×4

Miejsce w ekwipunku tło.png Ścięta trawa.png

×3

Miejsce w ekwipunku tło.pngPłatek.png

×6

Interface arrow right.pngMiejsce w ekwipunku tło.pngŁadny parasol (RoG).pngPanowanie Gigantów (DLC).png


Wypełniacz.png Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Komenda ładnego parasola brzmi "grass_umbrella", co świadczy o tym, że to trawa bierze czynny udział w ochronie przed deszczem, a płatki służą jedynie jako bonus do poczytalności.
  • Jest to lepszy przedmiot od wianka w zdobywaniu poczytalności i tańszy od niego o połowę w użyciu płatków w tworzeniu.

Niebieski klejnot.png Galeria[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.